Anbudsoversikt for Renhold av tannklinikker i Buskerud
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Renholdstjenester, drift og vedlikehold
Konkurransen gjelder anskaffelse av renhold av fire tannklinikker i Buskerud - Drammen tannklinikk, Kongsberg tannklinikk, Hokksund tannklinikk og Krokstadelva tannklinikk. Anskaffelsen omfatter bl.a. levering av regelmessig renhold, rengjøringsrelaterte serviceoppgaver, samt periodisk renhold etter plan. Formålet med arbeidet er å ta vare på overflatene, holde lokalene visuelt tiltalende, hygienisk tilfredsstillende og sikre godt innemiljø. Dette inkluderer alt renhold, også årlig hovedrenhold.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Renhold av tannklinikker i Buskerud
- Estimert verdi
- 3 200 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyderen skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Leverandøren skal være godkjent i Arbeidstilsynets renholdsregister. For leverandører som ikke er godkjent enda, skal de ha søknad under behandling. Dersom leverandøren ikke blir godkjent av Arbeidstilsynet, vil kontrakten opphøre med umiddelbar virkning. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Kopi av godkjennelse utstedt av Arbeidstilsynet. For leverandører som enda ikke er godkjent, kan kopi av søknad / bekreftelse på søknad leveres.
Det kreves tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode Credit AS (www.soliditet.no). Minimum kredittrating A (kredittverdig). Tilbyder bes innsende annen informasjon han mener er relevant. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Valgte leverandør skal på forespørsel levere attest for merverdiavgift og skatt. Dette gjelder bare dersom valgte leverandør er norsk. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud.
Tilbyder skal ha erfaring fra minimum 2 relevante oppdrag. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal oppgi, og kort beskrive, de viktigste relevante leveransene de siste 3 år. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets oppdragsgiver (kontaktperson, telefon og epost) med verdi og tidspunkt. Det er tilbyderens ansvar å godtgjøre relevans gjennom beskrivelsen.