Anbudsoversikt for Renholdstjenester område 2B Setermoen og tilhørende lokasjoner
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Renholdstjenester, drift og vedlikehold
Anskaffelsens formål er å inngå rammeavtaler for levering av renholdstjenester til Forsvarssektoren. Renholdstjenester er en landsdekkende tjeneste. Oppdragsgiver har p.t. delt inn Norge i 13 geografiske områder. For hvert geografisk område vil det bli, eller er det, inngått rammeavtale med en leverandør. Denne anskaffelsen gjelder for område 2B Setermoen med tilhørende lokasjoner.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Renholdstjenester område 2B Setermoen og tilhørende lokasjoner
- Estimert verdi
- 168 000 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, fagregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: - Firmaattest Utenlandske leverandører: - Bekreftelse på at leverandøren er registrert i foretaksregister, fagregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Leverandøren skal være godkjent i Arbeidstilsynets renholds register. For leverandører som ikke er godkjent enda, skal de ha søknad under behandling. Dokumentasjonskrav: Kopi av godkjennelse utstedt av Arbeidstilsynet. For leverandører som enda ikke er godkjent, kan kopi av søknad / bekreftelse på søknad leveres, samt dokumentasjon som viser at leverandøren vil bli godkjent.
Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra de siste to (2) år. Kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Vurderingen må ikke være eldre enn 3 måneder. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kreve eller innhente ytterligere opplysninger for å verifisere at leverandøren har god økonomisk og finansiell kapasitet.
Oversikt over leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. For å sikre tilstrekkelig konkurranse kan også dokumentasjon for leveranser som leverandøren har utført for mer enn 3 år siden bli tatt i betraktning. Oversikten må inkludere angivelse av: Oppdragets verdi Tidspunkt Mottaker (navn, telefon og e-post) Kort beskrivelse av leveransen, herunder erfaring knyttet til regelmessig renhold, periodisk renhold, rengjøringsrelaterte oppgaver, ekstraordinært renhold/renhold på bestilling. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Følgende punkter må som et minimum beskrives: - Avvikshåndteringssystem Hvordan vil systemet sikre god og effektiv håndtering av avvik. - Opplæringsopplegg til ansatte som sikrer grundig kompetanse innen arbeidsomfanget, kvalitets- og miljøstyringsrutiner, og kvalitets- og miljømål for tjenesten, for å sikre god kvalitet vil bli oppnådd på renholdet. - Hvordan blir opplæringsopplegget fulgt opp i kontraktsperioden Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder, skal det fremlegges kopi av gyldig sertifikat, men det vil ikke være tilstrekkelig som dokumentasjon på oppfyllelse av kravet. Beskrivelse av miljøledelsestiltak som er implementert i virksomheten. Følgende punkter må som et minimum beskrives: - System for minimering og kildesortering av avfall som brukes i tjenesteproduksjon. - System for måling av kjemikalie- og plastposeforbruk Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 14001 eller tilsvarende standarder, skal det fremlegges kopi av gyldig sertifikat, men det vil ikke være tilstrekkelig som dokumentasjon på oppfyllelse av kravet.