Anbudsoversikt for Renholdstjenester til Domstoladministrasjonens hovedkontor, Trondheim

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Renholdstjenester, drift og vedlikehold

Denne konkurransen gjelder anskaffelse av renholdstjenester til Domstoladministrasjonens hovedkontor i Dronningens gate 2, Trondheim. Det skal inngås kontrakt med én leverandør.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Renholdstjenester til Domstoladministrasjonens hovedkontor, Trondheim
Estimert verdi
3 500 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Norske leverandører: • Firmaattest. Utenlandske leverandører: • Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av en kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet i Norge. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en egen kredittvurdering.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha god gjennomføringsevne. Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten på maksimalt 2 sider, herunder: • En redegjørelse for foretakets forretningsidé og kjernekompetanse relatert til leveringsomfanget. • En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet. • En redegjørelse for foretakets kapasitet • En redegjørelse for foretakets vikarordning Leverandøren skal ha god dokumentert erfaring fra lignende leveranser. For å dokumentere oppfyllelse av kravet skal leverandør levere: • Liste over viktige referansekunder de siste 3 årene (benytt evt. mal gitt i del 1 vedlegg 7) • Hentet fra ovenstående liste: Minimum 3 attester som dokumenterer god prestasjonsevne fra lignende leveranser (benytt evt. mal gitt i del 1 vedlegg 6). Attestene skal minimum inneholde: 1. Beskrivelse av leveransen 2. Tidspunkt for gjennomføring 3. Omfang av leveransen i beløp 4. Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiver Oppdragsgiver forbeholder seg muligheten til å kontakte kontaktpersonene som oppgis. Leverandøren skal ha god dokumentert erfaring fra lignende leveranser. Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetssikringssystem Redegjørelse om firmaets kvalitetssikringssystem. Dersom tilbyderen er sertifisert av et offentlig sertifiseringsorgan, er det tilstrekkelig at kopi av utstedt sertifikat vedlegges. Dersom tilbyderen ikke er sertifisert, må kvalitetssystemet dokumenteres, f.eks. ved å vise innholdsfortegnelsen til en kvalitetshåndbok som gir en beskrivelse av systemet for kvalitetsstyring og hvordan det er iverksatt i organisasjonen. Det kreves at leverandøren har et system for oppfølging og rapportering av egen miljøpåvirkning. Leverandøren kan dokumentere kravet ved fremleggelse av relevante miljøsertifikater, slik som EMAS eller ISO 14001 eller tilsvarende, eller ved en beskrivelse av eget system og rutiner for miljøpolitikk, miljøstyringsordning, opplæring av ansatte innen miljøvennlig renhold, etc.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner