Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndtering
Maren Kommuneservice AS trenger innsamling av avfall fra avfallsbeholdere hos husholdningskunder og næringskunder i Lindesnes kommune, med en kontraktsperiode på 7 år og en opsjon på 1 år, og en maksimal totalverdi på 105 millioner kroner. Oppdraget omfatter totalt ca. 11 000 husstander, 3700 hytter, samt innsamling av kommunalt næringsavfall og næringsdunker, med en total mengde avfall på ca. 5 050 000 tonn per år. Tjenestene skal leveres i Agder, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProLeveransen gjelder innsamling av avfall fra avfallsbeholdere hos den enkelte husstand, og hos næringskunder i Lindesnes kommune (utvidet egenregi). Oppdraget utføres for Maren Kommuneservice AS for husholdningskunder og for Maren Miljøservice AS når det gjelder næringskunder. Totalt ca. 11 000 husstander (dunkerenovasjon og nedgravde fellesløsninger, 3700 hytter (bunntømte overflatecontainere). I tillegg kommer innsamling av kommunalt næringsavfall og næringsdunker som samles inn på husholdningsruter. Totalt for alt ca. 5 050 000 tonn/ år
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Bergen Havn AS trenger renovasjonstjenester, inkludert leie av oppsamlingsutstyr, tømming, henting, transport og behandling av avfall, for en rammeavtale over 4 år med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Vestland, og avfall skal håndteres på en miljøvennlig måte. Konkurransen har to faser: en kvalifiseringsfase hvor leverandører må dokumentere oppfyllelse av kvalifikasjonskrav, etterfulgt av en tilbudsfase hvor inviterte leverandører kan levere tilbud, med mulighet for forhandlinger.
Sandnes Kommune trenger bunntømte nedgravde avfallskontainere og bunntømte overflatekontainere, med tilhørende adgangskontrollsystem, gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Avtalen omfatter ulike typer kontainere for restavfall, papp/papir, våtorganisk avfall, glass- og metallemballasje, plastemballasje, tekstiler, samt kontainere for miljøstasjoner/hytterenovasjon. Konkurransen gjennomføres som et samarbeid, og det opprettes åtte kontraktsforhold, ett for hver kommune og ett for IVAR Ryfylke. Tildelingskriteriene er pris (20%), kvalitet (40%), service (10%) og miljø (30%). Leverandøren må være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Hå kommune trenger innsamling, transport og behandling av kommunalt næringsavfall, samt leie av containere, gjennom en rammeavtale over 2 år med opsjonsmulighet på 1+1 år. Kontrakten er delt inn i to delkontrakter: innsamling av næringsavfall og innsamling av næringsavfall ved nedgravde containere. Tjenestene skal leveres i Rogaland.
Utsira kommune trenger en rammeavtale for leie av containere, inkludert transport og tømming til miljøstasjonen, samt behandling/salg av avfall. Avtalen har en varighet på 4 år med opsjon på 1+1 år, og en maksimal totalverdi på 300 000 kroner. Tjenestene skal leveres i Rogaland og omfatter leie av ulike containere (10 M3 lukket for restavfall, 20 m3 åpen for metallavfall, 10 m3 for spesialavfall, 20 m3 med sideåpning for hvitevarer/elektronikk), tømming/bytting av disse, samt behandling/salg av restavfall, metall, EE-avfall og øvrig spesialavfall. I tillegg skal det prises leie og henting/tømming av paller for større EE-avfall, EE-bur for småelektronikk, IBC-bur for landbruksplast og beholdere for batterier.