Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Malearbeid

Nissedal Kommune trenger restaurering av vinduene til Lokstallen i Treungen, med en maksimal totalverdi på 2,4 millioner kroner. Arbeidet omfatter reparasjon og vedlikehold av 7 store jernvinduer og 10 mindre jernvinduer, inkludert fjerning av rust, gammelt kitt og fugemasse, samt utskifting av skadede sprosser og glass. Det skal også lages nye innervinduer for bedre isolasjon og lufting. Prosjektet finner sted i Vestfold og Telemark, og det er viktig å følge de spesifikke kravene til materialer og metoder som er beskrevet i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Lokomotivstallen i Treungen er frå tideleg 1900 talet. Treungenbanen ble tatt i bruk midlertidig frå Arendal til Froland i 1908. I desember 1910 begynte trafikken til Åmli og fyrste etappe av banen var ferdig. Tre år seinare blei banen tatt i bruk helt frem til endestasjonen Tveitsund. Endestasjonen endra namnet i 1926 og Treungenbanen ble da det vanlege namnet. Dette vart ein isolert bane frem til Sørlandsbanens opning til Nelaug i 1935. Bygget er støypt og forblenda med kilt stein. Steinen er fuga, truleg med sementmørtel. Fugene står heva ut av veggen med flat krone og avfasede sider. Fasadesteinen er ikkje montert i gjevne skift, men med litt «kaos» i en tidstypisk etterlikning etter middelaldermurer. Bygget har nokon skadar og et etterslep på vedlikehald, men er stort sett i god stand. Sjå vedlagt tilbodsinnbyding og rapport Lokstall Treungen - Vest-Telemark museum for fullstendig beskriving.Hovedtrekkene i prosedyrenYttervinduerDet er 7 stk. store jernvinduer med 20 stk. glas i kvar ramme og 10 stk. mindre jernvinduer med 9 stk. glas i kvar ramme. Vinduene tas ut av veggen for reparasjon der dette er mest hensiktsmessig. Glaset må fjernast og rammene må reinsast for rust, gamalt kitt og fugemasse. Nokon av vinduene må rettast opp, andre er sterkt korroderte, spesielt i dei nederste horisontale sprossene. På disse vinduene må det truleg skiftast nokon sprosser. Rammene må rustbehandlast og målast/lakkerast med eigna produkt før innsetting av glas. Glas skal settast inn med kitt. Ein rekke glas må skiftast. Det er ikkje talt opp, men det er anslagsvis 15% skada glas. Vinduene settast inn på nytt og pussast/ fugast på plass av murer. Der kor det er innervinduer bak jernvinduene skal disse målast og gjerast nødvendig vedlikehald på når jernvinduene er demontert. Det er 5 stk. fire-rams innervinduer. Det er 10 stk. vinduer med treverk i rammer og karm. De fleste vinduene kan kittast og målast på plassen. Det er truleg bare toalettvinduene som kan ha behov justering/reparasjon. InnervinduerDer det ikkje er innervinduer er det i dag festa plexiglas som innervindu. Dette fører til kondens og svekka levetid.• Av de store jernvinduene er det fem som er tilstrekkeleg isolert med innervinduer. Det lages kopi av dei gamle innervinduene som monterast på tilsvarande vis innanfor dei to uisolerte store jernvinduene i nordvestveggen.• Dei ti høgt monterte vinduene i gavlveggen skal det lagast nye innervinduer som monterast inne i murkarmen. Dei bør kunne opnast innover for inspeksjon, vask og reins. Dei må ikkje ha små ruter, det skal være ein stor glasflate. Dei må ha en form for lett lufting av mellomrommet, inn eller ut. Luftsirkulasjon og utluftingDet er i dag ingen form for lufteventiler i gavl. Det skal lages lufting i et av de små jernvinduene på kvar av gavlveggene. Sjå vedlagt tilbodsinnbyding og rapport Lokstall Treungen - Vest-Telemark museum for fullstendig beskriving

    Kontakt navn
    Pål Øyvind Brattekleiv
    Kontakt telefon
    35 04 84 00
    Adresse
    Treungvegen 398, 3855 TREUNGEN

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Restaurering av vindauga til Lokstallen i Treungen.
Estimert verdi
2 400 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner