Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Blomsterhandel og arrangementer

OsloMet - Storbyuniversitetet planlegger anskaffelsen av blomster og planter, inkludert blomsterdekorering og oppsatser til ulike anledninger, og ønsker dialog med markedet gjennom en request for information. Leverandører kan gi tilbakemelding ved å besvare spørsmål om etisk handel, miljøsertifiseringer, leveringsrutiner, transport, og punch-out-løsninger, og sende svarene til Evelina Krajina på evkra5297@oslomet.no.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Request for information – anskaffelse av blomster og planter . OsloMet skal gjennomføre en anskaffelse av blomster og planter herunder blomsterdekorering og oppsatser til ulike anledninger. OsloMet ønsker med dette dialog med markedet i form av denne request for information. Alle svar er konfidensielle og vil utelukkende bli brukt i kartleggingen av markedet og tjenesten. Spørsmål: 1: Er virksomheten medlem av Etisk Handel? 2: Hvis nei på spørsmål 1, har virksomheten andre miljøsertifiseringer? Hvis ja, nevn hvilke. 3: Gjør virksomheten bruk av aktsomhetsvurderinger? I så fall hvilke, beskriv veldig kort. 4: Leveringsrutine: Beskriv kort bestillingsfrister samt leveringstidspunkt. Leveringstidspunkt bør inneholde tidspunkt for levering hos Oppdragsgiver. 5: Ekspresslevering: Tilbyr virksomheten ekspresslevering slik at levering eksempelvis er innen kl. 09.00 hos Oppdragsgiver? I så fall, oppgi bestillingsfrist og leveringstidspunkt. 6: Transport: Hvilken slags kjøretøy brukes til levering av bestillinger? Type kjøretøy/nullutslipp/egne bud eller speditør? 7: Punch-out: Har virksomheten en punch-out-løsning som støtter OCI 3.0 format? Hvis ja, beskriv veldig kort. 8: Hvor stor en andel av produkter/prosesser er miljøsertifisert? Eksempel på miljøsertifiserte produkter/prosesser kan eksempelvis være Fairtrade, Svanemerke o.l. Beskriv veldig kort. Veiledning til spørsmål 4 og 5: OsloMet ser for seg fire scenarioer som kan oppstå ved levering: 1: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – vanlig leveringstid. 2: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – vanlig leveringstid 3: Bestilling registrert innen bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. 4: Bestilling registrert etter bestillingsfrist – Levering innenfor et bestemt tidsintervall (eksempelvis innen kl. 09/mellom kl. 17-19/og lign. Frist for besvarelse av ovenstående er torsdag 05. Juni 2025. Besvarelsen bør ikke fylle mer enn 1,5 side. Relevante vedlegg, eksempelvis sertifiseringer, kan sendes som vedlegg, men dette er ikke påkrevd. Besvarelse sendes til Evelina Krajina på evkra5297@oslomet.no. Merk emnefelt med “RFI blomsteranskaffelse”.

    Kontakt navn
    Evelina Krajina
    Kontakt telefon
    67 23 50 00
    Kontakt e-post
    evkra5297@oslomet.no
    Adresse
    Pilestredet 46, 0167 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
RFI - Anskaffelse av blomster
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner