Innlandet Fylkeskommune
Dynamisk innkjøpsordning - Konsulenttjenester innen Utviklingsoppgaver
Innlandet Fylkeskommune trenger konsulenttjenester innen utviklingsoppgaver for å levere tjenester over 48 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Innlandet fylkeskommuner ønsker informasjon fra oppdragsgiver i forbindelse med gjennomføring av konkurranse på sikkerhetskontroll på løfteutstyr og kompressorer. Forespørselen gjelder i hovedsak inndeling av geografiske områder og ev. delkontrakter på løfteutstyr og kompressorer. Frist for innspill: 11.11.2022.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProInnlandet fylkeskommuner ønsker informasjon fra oppdragsgiver i forbindelse med gjennomføring av konkurranse på sikkerhetskontroll på løfteutstyr og kompressorer. Forespørselen gjelder i hovedsak inndeling av geografiske områder og ev. delkontrakter på løfteutstyr og kompressorer. Frist for innspill: 11.11.2022.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Innlandet Fylkeskommune trenger konsulenttjenester innen utviklingsoppgaver for å levere tjenester over 48 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av biladministrasjonstjenester og ønsker å undersøke markedets tilbud av løsninger. Leverandører kan gi innspill ved å besvare spørsmålene i kapittel 7 av den vedlagte RFI-en, og det kan bli initiert en-til-en samtaler for ytterligere utdyping av informasjon.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et moderne, skybasert konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV) for å effektivisere innkjøpsarbeidet og støtte digitalisering av anskaffelsesprosesser, med en estimert total verdi på 30 millioner kroner. Leverandører inviteres til å gi innspill til utkast av konkurransedokumenter ved å sende tilbakemeldinger på krav, uklarheter, omfang og forslag til forbedringer.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et moderne og brukervennlig konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) med tilhørende opsjoner, som skal bidra til økt effektivitet i innkjøpsarbeidet, redusere kompleksiteten, automatisere prosesser, forbedre etterlevelse av regelverk, og støtte digitalisering med fremtidig integrasjon av kunstig intelligens. Leverandører inviteres til å melde seg på markedsdialogen for å gi innspill til den fremtidige anskaffelsen.
Sykehusinnkjøp Hf planlegger anskaffelsen av elektro- og VVS-forbruksmateriell til helseforetakene i Norge, med en estimert total verdi på 100 millioner kroner. Det er ønskelig med innspill fra interessenter, og det vil komme en invitasjon til markedsdialog.