Anbudsoversikt for RFI Kontaktsenter
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Telekommunikasjonstjenester
Ruter skal i løpet av 2020 anbudsutlyse en løsning for Sentralbord og callsenter med opsjoner for chat, chatbot, kunnskapsbasert database, sosiale medier og kundetilfredshetsundersøkelse. I den forbindelse inviterer vi til markedsdialog. Formålet med dialogen er å gjøre Ruter bedre egnet til å utarbeide anbudsdokumentene ved å få kunnskap om den teknologiske utviklingen som har funnet sted og nye tjenester som har kommet på markedet. Vi ønsker også å danne oss bedre forståelse av prismodellen for slike tjenester og hvordan vi kan sy sammen anskaffelsen på en slik måte at den er forutberegnelig og egnet til likebehandling av potensielle tilbydere.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- RFI Kontaktsenter
- Kategori (CPV)