Anbudsoversikt for Rørleggertjenester, rammeavtale
Brief
Brann- og sikkerhetstjenester
Lier Eiendomsselskap Kf trenger rørleggertjenester for en rammeavtale i Oslo med en estimert årlig verdi på 7 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner. Tjenestene omfatter reparasjons- og vedlikeholdstjenester, og volumet kan variere avhengig av oppdragsgivers behov og budsjettsituasjon. Tildelingskriteriene er pris (40%), løsningsforslag (15%), oppdragsspesifikk kompetanse (15%), og miljø (30%). Leverandører må dokumentere oppdragsspesifikk kompetanse, og det er ingen forhandlinger tillatt i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Konkurransen gjelder levering av rørleggertjenester.
Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 7.000.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 60.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som TED - Åpne anbudskonkurranse etter forskriftens Del I og III.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt.
Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN- og TED- databasen.
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader -
Tildelingskriterium 2
Løsningsforslag -
Tildelingskriterium 3
Oppdragsspesifikk kompetanse -
Tildelingskriterium 4
Miljø -
Kvalifikasjonskrav 1
Attester for skatt og MVA
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e).
Dokumentasjonskrav:
Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.
I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det.