Anbudsoversikt for SAK 20/8858 Rammeavtale rådgivningstenester innan områda veg, vann og avløp

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Ingeniørtjenester og rådgivning

Anskaffingas formål er å inngå avtalar med inntil 3 leverandørar som tilbyr tenester innan prosjektleiing og prosjektering innan områda vann og avløp, samt prosjekt knytt til vegar ( kommunale vegar og gang- og sykkelvegar og liknande). Klikk her https://permalink.mercell.com/127714771.aspx

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
SAK 20/8858 Rammeavtale rådgivningstenester innan områda veg, vann og avløp
Estimert verdi
16 800 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

KRAV: Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. DOKUMENTASJONSKRAV: Kredittvurdering, utført av et anerkjent kredittvurderingsselskap, som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å legge frem den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ett hvert annet dokument som oppdragsgiver ser som egnet.
Kvalifikasjonskrav 2

a) KRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig leveransekapasitet og kvalifikasjoner. Leverandøren skal ha minimum tre ansatte. DOKUMENTASJONSKRAV: Beskrivelse av tekniske personell til leverandøren eller tekniske enheter leverandøren disponerer over for å oppfylle kontrakten. b) Krav til erfaring fra lignende oppdrag - Referanseprosjekt KRAV: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser / sammenlignbare oppdrag DOKUMENTASJONSKRAV: Tilbyder må fylle ut vedlegg 5 - referanseskjema, Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag av de 3 siste årene. Leverandøren kan også dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han rår over og kan nytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet tjenestegjorde for en annen leverandør. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte de oppgitte referansene for å verifisere omfang og kvalitet. c) KRAV: Leverandøren skal ha kvalifikasjoner tilsvarende det som kreves for sentral godkjenning i tiltaksklasse 3 i godkjenningsområdene: «søker» og «prosjekterende». DOKUMENTASJONSKRAV: Dokumentasjonen skal leveres på en av følgende måter: Alternativ 1: Dokumentasjon på sentral godkjenning i tiltaksklasse 3 for aktuelt fagområde. Alternativ 2: Alternativ dokumentasjon som synliggjør at leverandøren innehar nødvendige og relevante faglige kvalifikasjoner for å gjennomføre tiltak som "prosjekterende" og "søker" i tiltaksklasse 3 innan aktuelt fagområde. d) KRAV: Leverandør skal ha system for kvalitetsstyring. DOKUMENTASJONSKRAV: Dokumenterast på ein av følgjande måtar: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaet sine rutiner for kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ansvaret til leder og kontinuerlig analyse og forbedring. Alternativ 2: Om leverandør har *ISO 9001 sertifikat eller tilsvarende, kan dette legges ved.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner