Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling
Inngåing av avtale på levering av sak- og arkivsystem for elektronisk registrering, sakshandsaming, utvalshandsaming og arkivering.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Arild Johansen
- Kontakt telefon
- +47 99121352
- Kontakt e-post
- arild@odinprosjekt.no
- Adresse
- ,
Inngåing av avtale på levering av sak- og arkivsystem for elektronisk registrering, sakshandsaming, utvalshandsaming og arkivering.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdigheit utan krav til sikkerheit vil være tilstrekkeleg til å oppfylle kravet.
Leverandøren må ha god erfaring frå samanliknbare oppdrag.
Leverandøren skal ha god gjennomføringsevne, inkludert tilstrekkeleg kapasitet til å handtere denne type kontrakt og kunne levere til lokasjonar i alle kommunar som er oppdragsgjevar i avtalen.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Saks- og arkivsystem
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 72 måneder