Anbudsoversikt for Samkjøpsavtale for catering (reservert kontrakt)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Catering og ferdigmat

Avtalen omfatter catering, herunder kald og varm mat, samt kaker og bakst til kommunens virksomheter. Avtalen er ikke-eksklusiv for både oppdragsgiver og leverandør. Anskaffelsen er reservert for virksomheter eller programmer som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer i arbeidslivet. Dette gjelder bare når minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemming eller er vanskeligstilte, jf. FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Samkjøpsavtale for catering (reservert kontrakt)
Estimert verdi
8 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Nettside og bestillingsløsning
Tildelingskriterium 2

Produktkvalitet
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemming eller er vanskeligstilte, og virksomheten eller programmet har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet, jf. FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon på at virksomheten eller programmet har et vedtektsfestet hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer (gjelder de som leverer hovedytelsen) i arbeidslivet. Dokumentasjonen kan være firmaattest, signert og datert samarbeidsavtale med NAV der varighet fremkommer. Det skal i tillegg legges ved en egenerklæring at minimum 30% av de ansatte er funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer i arbeidslivet. Krav: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser (se kontraktens punkt 6.4). Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner