Anbudsoversikt for Samspillsentreprise - Frydenlund barneskole (Narvik)

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Narvik kommune har inngått en avtale med Hent AS for rehabilitering og bygging av ny barneskole for 1.-7. trinn på Frydenlund i Narvik, inkludert rehabilitering av den eksisterende Gulskola fra 1912 med vernet fasade. Prosjektet, som skal utføres i Nordland, har en total verdi på 250 millioner kroner. Det var krav om å tilby fem nøkkelpersoner med tre relevante referanseprosjekter hver, samt gjennomføring av teamevaluering inkludert teamoppgave, teamintervju og dybdeintervju med prosjektleder. Tre leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Hent AS
Andre tilbydere
  • Consto AS
  • Narvik Bygg AS
Kontraktsverdi
250 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Samspillsentreprise - Frydenlund barneskole (Narvik)
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Stian R. Nilsen
Kontakt telefon
+47 76 91 20 00
Adresse
Kongens gate 45, 8514 NARVIK
Lokasjon
Beskrivelse
Narvik kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til konkurranse for anskaffelse av samspillsentreprenør.
Narvik kommune skal rehabilitere og bygge ny barneskole for 1.-7. trinn på Frydenlund i Narvik. I prosjektet inngår rehabilitering av eksisterende Gulskola som er en murbygning i fire etasjer fra 1912 med vernet fasade. Gulskola skal i hovedsak romme 5. -7. trinn og enkelte spesialrom. I tillegg skal det bygges en ny skolebygning som kobler seg til den eksisterende Gulskola.
Se konkurransedokumenter for nærmere beskrivelse.
Tildelingskriterium 1
Pris
Ferdig utfylt prisskjema.
Tildelingskriterium 2
Oppdragsforståelse
2.1 Organisering Leverandøren skal beskrive hvordan prosjektet planlegges organisert i fase 1 og 2, herunder beskrive sentrale ansvarsområder. Det skal i tillegg utarbeides organisasjonskart for prosjektet for begge faser. Organisasjonskartet skal inkludere tilbudt nøkkelpersonell og støtte-/stabsfunksjon, hvor det angis tittel/funksjon og stillingsprosent. 2.2 Gjennomføring av oppdraget Leverandøren skal beskrive hvordan han vil gjennomføre fase 1 og 2, der følgende elementer skal omtales: - Hvordan leverandøren tenker å gjennomføre prosjektet for å oppfylle oppdragsgiverens behov særlig med henblikk på optimalisering og videreutvikling av utarbeidet skisseprosjekt - Hvordan leverandøren vil jobbe med utvikling av team og kultur i prosjektorganisasjonen gjennom hele prosjektet, særlig med henblikk på tiltransport av prosjekterende - Verktøy og metoder for prosjektutvikling, estimering og kalkulasjon i fase 1 - Fremdrift- og produksjonsoppfølging i prosjektering og utførelse - Hvilke muligheter og risikoer leverandøren ser for gjennomføring av prosjektet med angivelse av tiltak, herunder redegjøre for utbygging mens eksisterende skole er i drift - Hvordan prosjektet og bygget kan arbeide med å ivareta krav, mål og føringer til klima, miljø og sosial bærekraft - Beskrive hvilke tiltak prosjektet bør iverksette for å unngå skader og sikre trygt og godt arbeidsmiljø, utover obligatoriske krav Redegjørelsen for punkt 2.1 og 2.2 skal maksimalt utgjøre 12 A4 sider til sammen inkl. organisasjonskart, figurer, tabeller, modeller og bilder.
Tildelingskriterium 3
Tilbudt prosjektorganisasjon
3.1 Tilbudt nøkkelpersonell og team – 40 % Leverandøren skal tilby fem nøkkelpersoner slik disse er definert i samspillsavtalen bilag D1. • Prosjektleder • Prosjekteringsleder • RITB/Systemintegrator • Anleggsleder • Estimerings- og kalkulasjonsansvarlig For hver av de tilbudte nøkkelpersonene skal det opplyses om de tre mest relevante referanseprosjektene ved bruk av del 0-A vedlegg 2 Referanseskjema personell (CV). Maksimalt fire A4-sider per CV. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte oppgitt kontaktperson, samt andre relevante personer fra oppgitt referanseprosjekt. Oppdragsgiver forbeholder seg videre retten til å legge vekt på egne erfaringer med tilbudte nøkkelpersoner. 3.2 Gjennomføring av teamevaluering; teamoppgave, teamintervju og dybdeintervju med prosjektleder – 60 % Oppdragsgiver vil gjennomføre intervju av tilbudt team og prosjektleder. I tillegg vil det bli utdelt en oppgave som teamet skal løse i samarbeid. Intervju med teamet gjennomføres for å få en helhetlig forståelse av deres styrker og svakheter, herunder hvordan dette kan støtte eller hindre teamet i gjennomføringen av prosjektet. Teamet som helhet vil bli evaluert på følgende kompetanseområder: • Arbeidsprosess og oppgavegjennomføring • Kommunikasjon • Samhandling og teamkultur Prosjektleder vil bli evaluert på følgende kompetanseområder: • Ledelse og styring • Kommunikasjon • Samhandling Intervjuer og oppgaveløsning vil bli avholdt med fysisk oppmøte. Det forutsettes at oppgitte nøkkelressurser deltar fra leverandøren. Oppdragsgiver vil engasjere ekstern rådgiver for støtte til å evaluere tilbudt team. Leverandøren kan ikke endre tilbudt team etter at teamintervju og dybdeintervju med prosjektleder er gjennomført.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    9. des. 2024, 08:08

  2. Vinner kåret

    10. apr. 2025, 00:00

  3. Kontraktsinngåelse

    28. apr. 2025, 00:00

  4. Kunngjøring av resultat

    5. mai 2025

Se aktive konkurranser som ligner