Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Ringsaker Kommune trenger sekretariattjenester for å levere støtte til kontrollutvalget i Innlandet over 4 år til en verdi av 1,400,000 NOK. Tjenestene inkluderer tilrettelegging og gjennomføring av møter, utredning av saker, protokollføring, oppfølging av vedtak, og utarbeidelse av budsjett. Anbudets vekting er kompetanse og erfaring (1), oppgaveforståelse (2), og pris (3).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Rammevtalen, heretter kalt Avtalen, skal dekke Kundens behov for sekretariattjenester for kontrollutvalget i Ringsaker kommune slik det framgår av Kommunelovens § 23-7 og av forskrift om kontrollutvalg og revisjon § 7 vedrørende sekretariat.Hovedtrekkene i prosedyrenAvtalen omfatter følgende tjenester: Praktisk tilrettelegging og gjennomføring av møter i kontrollutvalget. Ansvar for at saker som skal behandles i kontrollutvalget er forsvarlig utredet etter reglene i forvaltningslov og offentlighetslov. Ansvar for at utvalgets vedtak protokolleres, iverksettes og følges opp. Ansvar for å utarbeide, tilrettelegge og følge opp de tjenester utvalget bestiller mht. regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon, undersøkelser og selskapskontroll. Utarbeidelse av årlig forslag til budsjettOppdrag som bestilles særskilt.

    Kontakt navn
    Ann Marit Holumsnes
    Kontakt telefon
    +47 62335000
    Adresse
    Brugata 2, 2380 BRUMUNDDAL

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet vil leverandørens relevante kompetanse og relevant erfaring bli vurdert. Dokumentasjonskrav: Leverandør må vedlegge CV'er på tilbudt personell som viser relevant kompetanse og relevant erfaring

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet vil leverandørens redegjørelse av hvordan tjenesten vil bli utført bli vurdert. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal vedlegge en redegjørelse for hvordan Leverandøren skal sikre en tjeneste av god kvalitet som oppfyller kravene i avtalen. Redegjørelsen må som minimum inneholde hvordan sekretariatsfunksjonen er planlagt utført i avtaleperioden, herunder ved sykdom, avvikling av ferie eller annen fravær hos nøkkelpersonell. Redegjørelsen skal være på maksimalt 2 A4 sider skriftstørrelse 11.

    Beskrivelse

    Under evalueringen av tildelingskriteriet pris legges sammenligningssummen i vedlegg 4 Prisskjema til grunn. Prisskjemaet er delt opp i to deler som tilslutt ender opp i en sammenligningssum. Prisskjemaets to deler er: 1. Beregning av timeforbruk 2. Beregning av pris

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Sekretariattjenester for kontrollutvalget i Ringsaker kommune
Lokasjon
Estimert verdi
1 800 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner