Anbudsoversikt for Septikrenovasjon
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Avløpshåndtering
Hensikten med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale for tømming av slam fra private avløpsanlegg (slamavskillere og tette tanker) og kommunale renseanlegg for Dovre, Lesja, Sel og Vågå (opsjon for Skjåk kommune). Rammeavtalen omfatter også transport av slam til egnet behandlingsanlegg.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Septikrenovasjon
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Krav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Betalingserfaringen må være tilfredsstillende. Dokumentasjonskrav: Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Nøkkeltallene i kravet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Krav: For norske tilbydere: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no.
Krav til erfaring fra lignende oppdrag: Tilbyder skal ha erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Liste med oversikt over tilsvarende leveranser siste 3 år. Listen skal som minimum inneholde: • Navn kunde • Kontaktperson hos oppdragsgiver og kontaktinformasjon (telefon og e-post) • Kontraktsverdi og omfang • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte oppdragsgiver for bekreftelse av de oppgitte opplysningene. Vedlegg 4 benyttes som mal. Krav til gjennomføringsevne: Tilbyder skal ha god gjennomføringsevne, inkludert tilstrekkelig kapasitet til å håndtere denne type kontrakt og kunne levere til lokasjoner i alle kommuner som er i avtalen Dokumentasjonskrav: Oversikt over leverandørens totale bemanning med kompetanse for gjennomføring av denne leveransen, samt oversikt over utstyrspark/kjøretøy (modell/årsmodell) han disponerer/vil disponere for utførelsen av kontrakten. Informasjon om etablerte samarbeidspartnere eller underleverandører som har innvirkning på leveransen/hvilke underleverandører tilbyder planlegger å bruke. Krav til kvalitetssystem: Tilbyder skal ha et tilfredsstillende kvalitetssystem som dekker de aktiviteter som avtalen omfatter Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens system for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat. Krav til miljøledelsessystem: Tilbyder skal ha et miljøledelsessystem for å sikre lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere et miljøledelsessystem som minimum består av rutiner for å ivareta følgende elementer: • Virksomhetens miljømål og miljøpolitikk • Strategi på miljøområdet • Utførelse av tjenesten på en miljømessig forsvarlig måte, f.eks. avfallssortering og transport Det kan legges fram egenerklæring som beskriver hvordan rutinene gjennomføres og fungerer. Hvis rutinene er beskrevet i virksomhetens kvalitets- eller miljøledelsessystem i henhold til Miljøfyrtårn, ISO 14001, EMAS eller tilsvarende tredjepartsverifisert system, er det tilstrekkelig å legge ved gyldig sertifikat.