Anbudsoversikt for Service og reparasjon av egeneid avfallsutstyr til Oslo Universitetssykehus HF

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Sykehusinnkjøp HF trenger service og vedlikeholdskompetanse for å levere en løpende avtale på egeneid avfallsutstyr ved Oslo Universitetssykehus HF i Viken over 36 måneder til en verdi av 2 200 000 NOK. Det som skal leveres er fast service, vedlikehold og reparasjonsarbeid på forskjellige typer avfallsutstyr. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem (ISO9001 eller tilsvarende) og god erfaring fra lignende oppdrag de siste 5 årene med dokumentasjon. Anbudets vekting er kvalitet: 25% og pris: 75%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Service og reparasjon av egeneid avfallsutstyr til Oslo Universitetssykehus HF
Lokasjon
Estimert verdi
2 200 000,00 kr
Varighet
36 måneder
Tildelingskriterium 1

Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene.
Soliditetsvurdering fra en virksomhet med konsesjon til å drive kredittopplysningsvirksomhet. Vurderingen må ikke være eldre enn 3 måneder fra tilbudsfristen, være basert på siste godkjente regnskapstall, og bør opplyse om kredittverdighet og grad av konkursrisiko (konkursprediksjon). Det er et krav at tilbyder er «kredittverdig uten sikkerhet». Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift
Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift. Evt. restanser og andre misligheter må begrunnes. Utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende bekreftelse på at offentlige skatter og avgifter er betalt i landet hvor leverandøren har forretningssted. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikrings-system for å oppfylle kontraktsforpliktelsene.
Kopi av sertifikat for kvalitetssikring (ISO9001 eller tilsvarende) utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer. Alternativt kan beskrivelse av leverandørens systemer for kvalitetssikring, samt hvordan disse er implementert og forvaltes i virksomheten, fremlegges. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende menes sammenlignbare leveranser (blant annet omfang og oppdragstype).
En oversikt over tilsvarende oppdrag utført de siste 5 årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, oppdragets art og omfang, oppdragsgiver og kontaktperson. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte kontaktpersoner som oppgis. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner