Anbudsoversikt for Service og vedlikehold av heiser i bygg

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Heisinstallasjon og vedlikehold

BTV Innkjøp skal gjennomføre konkurranse for å skaffe avtale på service og vedlikehold av heiser i alle Buskerud fylkeskommunes og en rekke andre kommuners bygninger. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som sikrer - at lover og forskrifter følges - god service som fører til få uforutsette kostnader knyttet til driftstans eller utbedring som følge av tilsyn av NHK - lite administrativ jobb for driftslederne hos deltakerne. For nærmere informasjon om anskaffelsen viser vi til kravspesifikasjon. BTV Innkjøp er et innkjøpssamarbeid bestående av Buskerud fylkeskommune samt alle kommunene i Buskerud, 12 kommuner i Telemark og Høgskolen i Sørøst-Norge. BTV Innkjøp har det innkjøpsfaglige ansvaret for denne anskaffelsen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Service og vedlikehold av heiser i bygg
Estimert verdi
8 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Det kreves tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Minimum kredittrating A. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode Credit AS (www.soliditet.no). Tilbyder bes innsende annen informasjon han mener er relevant. Det er oppdragsgiver som vurderer om denne informasjonen er relevant. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyder skal ha erfaring fra minimum 2 relevante oppdrag. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal oppgi, og kort beskrive, de viktigste relevante leveransene de siste 3 år. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets oppdragsgiver (kontaktperson, telefon og epost) med verdi og tidspunkt. Det er tilbyderens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner