Sykehuset Telemark Hf
Vintervedlikehold på arealer tilknyttet Sykehuset Telemark, ST240002
Sykehuset Telemark Hf trenger snørydding og strøing på sine arealer i Skien, gjennom en rammeavtale med en varighet på 4 år.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Sykehusinnkjøp HF trenger tjenester for avhenting, transport og sluttbehandling av medisinsk avfall i Vestfold og Telemark over 48 måneder. Anbudet omfatter håndtering av amputater, smittefarlig avfall, medisinrester og laboratorieavfall.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAnskaffelsens formål er å ivareta Sykehuset i Vestfold (SiV) & Sykehuset Telemark (ST) sitt behov for tjenester for avhenting, transport og sluttbehandling av medisinsk avfallHovedtrekkene i prosedyrenDet omfatter følgende fraksjoner:Amputater og organer/vevsprøver blandet med formalinSmittefarlig avfall, se definisjon pkt. 1.2.1. Medisinrester (antibiotika, cytostatika, antivirale midler m.m. i ren form, utblandet og som rester i emballasje, infusjonsposer, o.a.)Laboratorieavfall (f.eks. pipettespisser, målepipetter, reagensrør, stikkende/skjærende)Blandede fraksjoner 1-4 som nevnt over
Sykehuset Telemark Hf trenger snørydding og strøing på sine arealer i Skien, gjennom en rammeavtale med en varighet på 4 år.
Sykehusinnkjøp Hf trenger generelle forbruksvarer til patologi ved helseforetakene i Helse Vest RHF, fordelt på 17 delkontrakter, for en rammeavtale over 6 år. Avtalen omfatter levering av knivblader, mikrotomkniver, kassetter og tilbehør til vevsprøver, merkepenner, objektglass, dekkglass, samt forbruksvarer til printere og frysesnitt, som skal benyttes i forbindelse med preparering, merking, oppbevaring og analyse av vevsprøver i Vestland.
Sykehusinnkjøp HF trenger leie og vask av renromsbekledning og rengjøringsartikler til Helse Bergen HF og Helse Stavanger HF, med en maksimal totalverdi på 3,6 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Rogaland og Vestland, og omfatter arbeid og renhold i GMP-klassifisert renromsvirksomhet. Det stilles høye krav til renhet, og leveransene må ha dokumentert god arbeidsmiljømessig og ergonomisk kvalitet for å sikre stabil og forutsigbar produksjon og drift. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Haugaland Kraft AS trenger avfallshåndteringstjenester for en rammeavtale over 3 år, med opsjoner på 2+2+1 år, til en estimert totalverdi mellom 9,5 millioner og 15 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Rogaland og Vestland. Tildelingskriteriene er pris (55%), miljø (30%) og tilbudte rådgiveres kvalifikasjoner (15%).