Sykehusinnkjøp Hf
Storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Industrielt kjøkkenutstyr
Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av storkjøkkenutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 500.000,- eks mva per år de siste 3 årene. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen gjelder rammeavtale for levering av storkjøkkenutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 500.000,- eks mva per år de siste 3 årene. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
se konkurransegrunnlag
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av dekketøy og kjøkkenutstyr gjennom en samkjøpsavtale med én leverandør. Produktene skal brukes i ulike kommunale enheter som skoler, barnehager og sykehjem. Leverandører oppfordres til å gi skriftlig tilbakemelding i Word- og PDF-format via EU-supply/KGV, og det er ønskelig med innspill om leveranse av småelektriske produkter innenfor avtalen.
Alta kommune trenger dagligvarer til kommunens barnehager, skoler, SFO og andre virksomheter, gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 14 millioner kroner. Tildelingskriteriene er pris (50%), miljø – reduksjon av matsvinn (30%), og leveringsforhold som leveringstid, bestillingssystem og kundeservice (20%). Kvalifikasjonskrav inkluderer beskrivelse av inntil 3 mest relevante oppdrag de siste 3 årene, dokumentasjon på internt miljøledelsessystem eller miljøsertifisering som Miljøfyrtårn, ISO 14001 eller EMAS, samt dokumentasjon på kvalitetssikringssystem eller ISO 9001 sertifikat.
Sykehusinnkjøp Hf planlegger anskaffelsen av storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge. Leverandører inviteres til å gi skriftlige innspill til utkast av konkurransebestemmelser, rammeavtale, kravspesifikasjon og prisskjema.
Øvre Eiker Kommune, sammen med 20 andre kommuner og Kongsberg kommunale eiendom KF, trenger en rammeavtale for levering av lintøy, arbeidstøy og sko til helse/institusjon, kjøkken og renholdere. Avtalen har en estimert årlig verdi på 3 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner. Tildelingskriteriene er priser og kostnader (20%), service og kompetanse (25%), produktkvalitet (25%) og miljø (30%).