Innovasjon Norge
Kjøp av digital tilgang til avis
Innovasjon Norge trenger digital tilgang til aviser for sine ansatte i Oslo, med formål om å tilby relevante nyheter innen næringsliv, politikk, finans og økonomi.
Programvare - Data og analyse
Innovasjon Norge trenger et system for å overvåke markedsmuligheter og omtale i internasjonale markeder over 4 år. Systemet skal utvikle verktøy for markedsinnsikt, medieovervåking, offentlig diskusjon og regulatorisk utvikling, skreddersydd Innovasjon Norges behov. Verktøyet skal gi et helhetlig bilde av Norges og norske bedrifters posisjon globalt, visualisere informasjon i et brukervennlig grensesnitt, og kombinere data på land-, region- og sektornivå. Det må hente inn data fra et stort utvalg kilder, sortere, analysere og presentere data automatisk ved bruk av kunstig intelligens. Løsningen skal være tilgjengelig for alle Innovasjon Norges medarbeidere, og på sikt kunne tilby innsikt til kunder, oppdragsgivere og samarbeidspartnere. Tjenestene skal leveres i Oslo.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAnskaffelsens formål er å utvikle verktøy for å overvåke og skaffe markedsinnsikt i internasjonale markeder, overvåking av medier, offentlig diskusjon og regulatorisk utvikling, skreddersydd til Innovasjon Norges behov. I første omgang er det viktigst å overvåke og analysere markedene der Innovasjon Norge har kontorer, på sikt kan det være aktuelt å utvide omfanget. Verktøyet skal gi et helhetlig bilde av Norges og norske bedrifters posisjon ute i verden. Systemet skal kunne visualisere informasjonen i et brukervennlig grensesnitt, og kombinere data på land-, region- og sektornivå. Verktøyet må settes opp slik at det henter inn data fra et stort utvalg kilder i alle relevante markeder, sorterer, analyserer og presenterer dataene automatisk, ved bruk av kunstig intelligens. Løsningen skal være tilgjengelig for alle Innovasjon Norges medarbeidere, ved alle våre lokasjoner. Det er ønskelig å kunne tilby hele eller deler av innsikten fra verktøyet til kunder, oppdragsgivere og samarbeidspartnere på siktHovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsens formål er å utvikle verktøy for å overvåke og skaffe markedsinnsikt i internasjonale markeder, overvåking av medier, offentlig diskusjon og regulatorisk utvikling, skreddersydd til Innovasjon Norges behov. I første omgang er det viktigst å overvåke og analysere markedene der Innovasjon Norge har kontorer, på sikt kan det være aktuelt å utvide omfanget. Verktøyet skal gi et helhetlig bilde av Norges og norske bedrifters posisjon ute i verden. Systemet skal kunne visualisere informasjonen i et brukervennlig grensesnitt, og kombinere data på land-, region- og sektornivå. Verktøyet må settes opp slik at det henter inn data fra et stort utvalg kilder i alle relevante markeder, sorterer, analyserer og presenterer dataene automatisk, ved bruk av kunstig intelligens. Løsningen skal være tilgjengelig for alle Innovasjon Norges medarbeidere, ved alle våre lokasjoner. Det er ønskelig å kunne tilby hele eller deler av innsikten fra verktøyet til kunder, oppdragsgivere og samarbeidspartnere på sikt
Innovasjon Norge trenger digital tilgang til aviser for sine ansatte i Oslo, med formål om å tilby relevante nyheter innen næringsliv, politikk, finans og økonomi.
Innovasjon Norge needs a global corporate database platform for 5 years to identify international partners for Norwegian businesses, create guest lists for international business events, and conduct in-depth company profiles for evaluating collaborations and investment opportunities. The database will be accessed by approximately 100 users across Innovasjon Norge's international and national offices, with an estimated 10,000 exported lists and up to 3,000 exported company profiles per year.
Innovasjon Norge planlegger anskaffelsen av et juridisk arbeidsverktøy med kunstig intelligens for å undersøke gevinstene et slikt verktøy kan gi. Leverandører inviteres til markedsdialog for å gi innsikt i eksisterende teknologi og eventuelt gjennomføre pilotering og testing, som vil danne et kunnskapsgrunnlag for en fremtidig anbudskonkurranse.
Innovasjon Norge trenger konsulenttjenester for parallelle rammeavtaler over 4 år, med en maksimal totalverdi på 112 millioner kroner. Tjenestene omfatter virksomhetsutvikling, virksomhetsstyring, organisasjonsutvikling, kompetanseutvikling, prosjektledelse, kontroll og oppfølging, internrevisjon og avtaleoppfølging.
Innovasjon Norge trenger redaksjonelle tjenester for Visit Norway og Merkevaren Norge (Business Norway) over 2 år. Hovedfokus for leveransen vil være produksjon, publisering, vedlikehold og optimalisering av flerspråklig innhold til nettstedet Visitnorway, tilpasninger av redaksjonelt innhold til det stadig skiftende digitale medielandskapet, samt produksjon av visuelt innhold til Visit Norway/Innovasjon Norges innholdsbank. Leveransen innebærer også bistand med redaksjonelle tjenester til Merkevaren Norge, med hovedfokus på nettstedet Business Norway.com.