Sandefjord Kommune
Tankbil til Sandefjord - Brann og redning
Sandefjord kommune trenger en ny tankbil til Sandefjord brannstasjon. Kontrakten har en varighet på 10 måneder.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Avløpshåndtering
Kvam Herad V/heradskass I Kvam har inngått avtale med Egenes Brannteknikk AS for levering av tankbil. Anbudets vekting var 100% på kostnad.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen gjelder levering av Tankbil Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 4.700.000,- eks. mva. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
se konkurransegrunnlag
Sandefjord kommune trenger en ny tankbil til Sandefjord brannstasjon. Kontrakten har en varighet på 10 måneder.
Tolletaten trenger seks motvektstrucker (T4) i ulike modeller, med opsjon på ytterligere tre, samt opsjon på årlig tilsyn/kontroll og nødvendig/forebyggende vedlikehold. Anskaffelsen har en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Det forutsettes to truckmodeller (trehjuls og firehjuls), og leveringslokasjon er nærmere beskrevet i konkurransegrunnlaget. Tildelingskriteriet er kostnad (100%).
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Ålesund Kommune trenger en ny lastebil for vintervedlikehold og sommervedlikehold av kommunale veier, parkeringsplasser og arealer tilknyttet offentlig vei i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (50%) og kvalitet (50%). Kvalitet vurderes basert på service (40%), garanti (30%) og prøvekjøring (30%). Det er krav om at lastebilen skal ha minimum EURO VI og at leverandøren har et miljøledelsessystem eller tilsvarende.
Bir AS trenger transport av matavfall fra Lønningshaugen 6-12 (Bergen kommune) til Bjørkemoen 44 (Voss kommune), samt transport av diverse avfall fra Bjørkemoen 44 og 60 til diverse mottaksanlegg i Bergen og omegn, gjennom en rammeavtale over 7 år med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektes med årlig totalkostnad (60%) og 0-utslippsbiler (40%). Kvalifikasjonskrav inkluderer at tilbydere skal ha utført ett oppdrag med sammenlignbart innhold (transport av diverse avfallstyper med krokbil og henger eller tilsvarende utstyr) i løpet av de siste 2 år, dokumentert med ett referanseprosjekt som inneholder navn på oppdragsgiver, kontaktperson med e-post, verdi på leveransen, tidsrom for leveransen, og en detaljert beskrivelse av leverte ytelser (maksimalt 1 A4-side med skriftstørrelse 12).