Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Sykehusinnkjøp HF har inngått en avtale med SEMI-STAAL A/S for levering av en automatisert senge- og madrassvaskemaskin til Haugesund sjukehus, med en total kontraktsverdi på 13 078 000 kroner. Maskinen skal plasseres i sengesentralen i underetasje 1 på sykehuset i Rogaland, og vil også kunne benyttes til vask av annet utstyr som skap til steril forsyning, rullestoler, babykrybber og madrasser. Det er lagt stor vekt på automatikk for å sikre effektivitet og et godt arbeidsmiljø, samt høy kapasitet for å håndtere vask av ca. 100 senger daglig. Konkurransen mottok to tilbud, og det ble stilt krav til dokumentasjon gjennom utfylte bilag for prisskjema og kravspesifikasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
SEMI-STAAL A/S
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
13 078 000 kr

Om anbudet

    Sykehusinnkjøp HF bekrefter herved tildeling av anskaffelse av senge- og madrassvaskemaskin) for vask av senger og madrasser til Haugesund sjukehus. Maskinen skal plasseres i sengesentralen i underetasje 1, på bakkenivå.  Arealene er nyinnredet, men gir mulighet for tilpasning til valgt maskin. Det legges opp til ren og uren side i forhold til arbeidsflyt og hygiene.  Det vektlegges stor grad av automatikk, både med tanke på effektivitet og arbeidsmiljø. Likeledes er kapasitet av stor betydning. Haugesund sjukehus vasker ca. 100 senger daglig. Det er 2 skift, 07.00 -20.30 i ukedagene og 1 skift i helgen.Hovedtrekkene i prosedyrenSengevaskeren skal også kunne benyttes til vask av annet utstyr til sykehuset. Eks. skap til steril forsyning, rullestoler, babykrybber og madrasser.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Totalkostnad dekker anskaffelseskostnad, kurs/opplæringskostnader, servicekostnader (evalueres servicenivå 0, samt 50% for nivå 1 servicekostnader) og opsjoner. Beregning av servicekostnader: Årlig pris for nivå 1 per instrument i estimert levetid fratrukket garantitid. Årlig pris for nivå 0 per instrument, basert på estimert antall timer pr år. Gjelder for estimert levetid fratrukket garantitid. Dokumentasjon: Det skal leveres utfylt Bilag 1 Prisskjema. Vi viser til Bilag 1 prisskjema for mer detaljer. Merk arkfanen «Instruks for utfylling i dette prisskjemaet.

    Beskrivelse

    Det vil her bli lagt vekt på evalueringskravene merket «Kvalitet» iht. Bilag 2 – kravspesifikasjon. Dokumentasjon: Utfylt Bilag 2 Kravspesifikasjon. Henvisninger til andre dokumenter skal unntaksvis benyttes. Henvisninger skal være konkrete og nummererte

    Beskrivelse

    Levering, montering og leveringstid reservedeler.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Tildeling: Automatisert senge- og madrassvasker til Haugesund sjukehus.
Kategori (CPV)
Lokasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner