Anbudsoversikt for Tjenestekonsesjon for levering av brukerstyrt personlig assistent for Nittedal kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Helse- og sosial tjenesteyting

Oppdragsgiver inviterer leverandører til å søke om tildeling av tjenestekonsesjon for tjenesten praktisk bistand og opplæring, organisert som brukerstyrt personlig assistanse (BPA). Det settes ikke tak på antall leverandører. Alle leverandører som oppfyller kvalifikasjonskrav og minstekrav knyttet til tjenesten vil få tildelt konsesjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Tjenestekonsesjon for levering av brukerstyrt personlig assistent for Nittedal kommune
Estimert verdi
136 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift (attesten bestilles og hentes ut i Altinn, eller bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten). Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandøren kan dokumentere sin økonomiske kapasitet på følgende måter (en av metodene er normalt tilstrekkelig): Alt. 1: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Alt. 2: Siste års godkjente årsregnskap med styrets årsberetning og revisorerklæring.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Erfaring Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag/avtaler. Med tilsvarende oppdrag menes drift og ledelse av BPA-ordninger. Dokumentasjon: Leverandøren skal vedlegge en liste over de viktigste relevante leveransene de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi eller antall timer, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Benytt vedlegg 2 Referanseskjema Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ta kontakt med oppgitte referanser. Krav: Gjennomføringsevne Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og evne til å gjennomføre oppdraget. Dokumentasjonskrav: Oversikt/kort beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten. Krav: Internkontroll Leverandøren kal ha et internkontrollsystem som stemmer overens med kravene i forskrift om ledelse og kvalitetsforbedring i helse- og omsorgssektoren (FOR-2016-10-28-1250) jfr. Helsetilsynsloven (LOV-1984-03-30-15) § 3. Dokumentasjonskrav: Søknaden skal inneholde følgende dokumentasjon: - Innholdsliste over internkontrollsystemet i virksomheten - Skildring av hvordan internkontrollsystemet implementeres i virksomheten

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner