Anbudsoversikt for Tjenester innen friluftsliv, rammeavtale

Brief

Bedriftsrådgivning

Andøy Kommune trenger tjenester innen friluftsliv for en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 650.000 kroner og en maksimal totalverdi på 1.299.000 kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter konsulentbistand/rådgivningstjenester relatert til friluftsliv. Anskaffelsen har uvesentlig innvirkning på klima og miljø, og det er ingen spesifikke krav til kompetanse eller teknologi. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Tjenester innen friluftsliv, rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Karl Petter Kristiansen
Kontakt telefon
+47 76115000
Adresse
Storgata 68, 8480 ANDENES
Lokasjon
Beskrivelse
Konkurransen gjelder levering av tjenester innen friluftsliv, rammeavtale. 
Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 650.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 1.299.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av konsulentbistand/rådgivningstjenester der oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA, samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som Frivillig kunngjøring 1-trinn etter forskriftens Del I.
Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen.
Anskaffelsen er kunngjort frivillig i DOFFIN-databasen.
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    13. mai 2025, 06:40

  2. Frist for spørsmål

    5 døgn

    27. mai 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    4. juni 2025, 10:00

  4. Startdato for avtale

    16. juni 2025, 00:00

  5. Vedståelsesfrist

    1. sep. 2025, 10:00

  6. Sluttdato for avtale

    15. juni 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner