Indre Østfold Kommune
Innsamling, transport, og behandling av avfall fra kommunale bygg
Indre Østfold Kommune trenger innsamling, transport og behandling av avfall fra ca. 60 kommunale bygg i Indre Østfold kommune over 3 år.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Avfallshåndtering
Asker Kommune har avlyst konkurransen for kompetanse til å levere komplett behandling av farlig avfall småkolli i Viken til en verdi av 7 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris: 70% og miljø: 30%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKomplett behandling av farlig avfall småkolli slik det samles opp hos oppdragsgiver.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Indre Østfold Kommune trenger innsamling, transport og behandling av avfall fra ca. 60 kommunale bygg i Indre Østfold kommune over 3 år.
Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten trenger transporttjenester for krokcontainere med grovavfall fra gjenvinningsstasjonene til mottakssteder over 2 år, med en maksimal totalverdi på 39 millioner kroner. Formålet er å transportere sortert grovavfall for videre sortering og bearbeiding, med sikte på høyest mulig grad av gjenvinning og forsvarlig sluttbehandling. Kvalifikasjonskrav fremkommer av konkurransegrunnlaget.
Agder Renovasjon Iks trenger årlige suppleringskjøp av avfallsbeholdere og reservedeler, anslagsvis 4300 beholdere per år i gjennomsnitt over 2 år, til Heftingsdalen Renovasjonsanlegg, Kristian Birkelands trasé 26, 4849 Arendal. Rammeavtalen har en estimert verdi på 2,7 millioner kroner over 2 år, og en maksimal totalverdi på 7,5 millioner kroner over 4 år. Tildelingskriteriene er pris (45%), kvalitet (25%) og klima og miljø (30%). Kvalitet vurderes basert på funksjonalitet, robusthet, ergonomi, oppfyllelse av B- og C-krav, merverdier, leveringstid og leveringsplan. Klima og miljø vurderes basert på fabrikkgaranti, enkel utskifting av slitedeler, andel PCR i beholderne, og andre konkrete miljøtiltak.
Ullensaker Kommune, sammen med Eidsvoll, Gjerdrum, Hurdal, Nannestad og Nes kommuner, trenger tjenester for innsamling og transport av avfall fra kommunale bygg. Anskaffelsen har en estimert verdi over EØS-terskelverdien. Tildelingskriteriene er priser og kostnader (40%), løsningsforslag (20%), oppdragsspesifikk kompetanse (10%) og klima og miljø (30%).
Utsira kommune trenger en rammeavtale for leie av containere, inkludert transport og tømming til miljøstasjonen, samt behandling/salg av avfall. Avtalen har en varighet på 4 år med opsjon på 1+1 år, og en maksimal totalverdi på 300 000 kroner. Tjenestene skal leveres i Rogaland og omfatter leie av ulike containere (10 M3 lukket for restavfall, 20 m3 åpen for metallavfall, 10 m3 for spesialavfall, 20 m3 med sideåpning for hvitevarer/elektronikk), tømming/bytting av disse, samt behandling/salg av restavfall, metall, EE-avfall og øvrig spesialavfall. I tillegg skal det prises leie og henting/tømming av paller for større EE-avfall, EE-bur for småelektronikk, IBC-bur for landbruksplast og beholdere for batterier.