Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Avløpshåndtering
Avfallsservice AS har inngått en avtale med Geminor AS for transport og sluttbehandling av ca. 1.700 tonn restavfall fra husholdninger hvert år, med en opsjon på ytterligere ca. 2.800 tonn restavfall fra næringsliv hvert år. Tjenestene skal leveres i Troms og Finnmark, og avtalen har en total verdi på 26 millioner kroner. Det var tre tilbydere som deltok i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProTransport og sluttbehandling av ca 1.700 tonn restavfall fra husholdninger hvert år fra Avfallsservice AS. Konkurransen omfatter også opsjon på ytterligere ca 2.800 tonn restavfall fra næringsliv hvert år.Hovedtrekkene i prosedyrenSe konkurransegrunnla
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Ecopro AS trenger transporttjenester for matavfall fra Trondheim kommune til sitt biogassanlegg i Skjørdalen i Verdal, med en opsjonspris for returtransport av rejekt fra Ecopro til Trondheim. Anskaffelsen har som mål å redusere klimaavtrykk og miljøbelastning, og bidra til energi- og materialgjenvinning. Den maksimale totalverdien av kontrakten er 15 millioner kroner. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Hå kommune trenger innsamling, transport og behandling av kommunalt næringsavfall, samt leie av containere, gjennom en rammeavtale over 2 år med opsjonsmulighet på 1+1 år. Kontrakten er delt inn i to delkontrakter: innsamling av næringsavfall og innsamling av næringsavfall ved nedgravde containere. Tjenestene skal leveres i Rogaland.
Haugaland Kraft AS trenger avfallshåndteringstjenester for en rammeavtale over 3 år, med opsjoner på 2+2+1 år, til en estimert totalverdi mellom 9,5 millioner og 15 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Rogaland og Vestland. Tildelingskriteriene er pris (55%), miljø (30%) og tilbudte rådgiveres kvalifikasjoner (15%).
Bir AS trenger transport av matavfall fra Lønningshaugen 6-12 (Bergen kommune) til Bjørkemoen 44 (Voss kommune), samt transport av diverse avfall fra Bjørkemoen 44 og 60 til diverse mottaksanlegg i Bergen og omegn, gjennom en rammeavtale over 7 år med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektes med årlig totalkostnad (60%) og 0-utslippsbiler (40%). Kvalifikasjonskrav inkluderer at tilbydere skal ha utført ett oppdrag med sammenlignbart innhold (transport av diverse avfallstyper med krokbil og henger eller tilsvarende utstyr) i løpet av de siste 2 år, dokumentert med ett referanseprosjekt som inneholder navn på oppdragsgiver, kontaktperson med e-post, verdi på leveransen, tidsrom for leveransen, og en detaljert beskrivelse av leverte ytelser (maksimalt 1 A4-side med skriftstørrelse 12).