Anbudsoversikt for Trelast og byggevare

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Diverse konstruksjonsmateriell

Fredrikstad Kommune har inngått avtale med Byggmakker Handel AS for byggematerialer til å levere trelast og byggevare i Viken. Anbudets vekting var 40% pris, 30% kvalitet, 30% miljø.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Byggmakker Handel AS
Antall mottatte tilbud
1
Kontraktsverdi
16 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Trelast og byggevare
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Kine Gjerlaugsen
Kontakt telefon
+47 69306000
Adresse
Nygaardsgata 16, 1606 FREDRIKSTAD
Lokasjon
Beskrivelse
Oppdragsgiver har inngått rammeavtale for kjøp av trelast og byggevare. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.
Hovedtrekk i prosedyren
Oppdragsgiver har inngått rammeavtale for 2 år med mulighet for forlengelse med 1 + 1 år for kjøp av trelast og byggevarer.Estimert verdi pr. år er ca kr 2 500 000  til 4 000 000 eks. mva.  Estimert verdi skal anses som veiledende og er ikke bindende for oppdragsgiver.Oppdragsgiver har/skal inngå egen rammeavtale for maling, malingsprodukter og gulvbelegg og egen rammeavtale for verktøy (håndverktøy, elektroverktøy og lufttrykkverktøy). Disse produktene er derfor ikke omfattet av rammeavtalen for trelast og byggevare.Oppdragsgiver har rammeavtale for håndverkstjenesten tømrerarbeider. Rammeavtalen for tømrerarbeider innbefatter også kjøp av materiell. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kjøpe materiell på sine rammeavtaler for håndverkstjenester når disse benyttes.Rammeavtalen omfatter kjøp av trelast og byggevarer.Rammeavtalen omfatter varer som konstruksjonsvirke, kledning, plater, lister, foringer, taksten, takrenner, beslag, dører, vinduer, isolasjon, mur, betong, leca, lim, skruer, spiker, plugger, bolter og øvrige festemidler til bygg og trelast, ventiler, kjøkken, enkle garderober. osv. (listen er ikke uttømmende).Virksomheter tilhørende seksjon for teknisk drift vil være de største brukere av avtalen, men f.eks, skole/SFO vil også benytte avtalen. Alle oppdragsgivers virksomheter skal kunne benytte avtalen.Levering skal kunne gjøres til alle oppdragsgivers virksomheter og adresser.Leverandør skal ha butikkutsalg i Fredrikstad  kommune. Oppdragsgiver skal kunne hente ut lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt «proffkunder»/bedriftskunder.Det forventes at produktene i vedlegg 2 prisskjema vil dekke en stor del av oppdragsgivers behov i avtaleperioden. Flere er volumprodukter og andre er tatt med for å vise bredden i behovet.Oppdragsgiver skal etter ønske kunne handle fra leverandørens totale sortiment innenfor avtalesortimentet.
Tildelingskriterium 1

Tildelingskriterium 2

Tildelingskriterium 3

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    16. apr. 2024, 11:16

  2. Kontraktsinngåelse

    5. aug. 2024, 00:00

  3. Kunngjøring av resultat

    12. nov. 2024

Se aktive konkurranser som ligner