Anbudsoversikt for Trinn 1 - Anskaffelse adgangssystem
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfall Sør planlegger å innføre et adgangssystem for brukeridentifisering og adgangskontroll på våre 4 gjenvinningsstasjoner. Systemet skal senest settes i drift ved åpning av ny gjenvinningsstasjon i Sørlandsparken høsten 2021. Avfall Sørs abonnenter er husholdninger i Kristiansand og Vennesla kommune. Tjenestene omfatter innsamlingsordning og mottaksordning på gjenvinningsstasjonene. I tillegg tilbys hytterenovasjon i eierkommunene. Renovasjonsgebyret består av en fast del og en variabel del. Den faste delen dekker blant annet drift av gjenvinningsstasjonene. Det er viktig å sikre et rettferdig renovasjonsgebyr ved at det er kundene som betaler for tjenestene som har tilgang til å bruke tjenestene. Klikk her https://permalink.mercell.com/135884453.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Trinn 1 - Anskaffelse adgangssystem
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Se konkurransegrunnlaget
Se konkurransegrunnlaget
Se konkurransegrunnlaget