Anbudsoversikt for Trygghetsalarmtjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Pasientovervåkningssystemer
Anskaffelsen gjelder trygghetsalarmtjenester til hjemmeboende og omfatter mottak og oppfølging av alarmer, herunder ansvar for utrykning til bruker, drift og vedlikehold av trygghetsalarmer og sensorer. Anskaffelsen gjelder et område med 5 bydeler (Ullern, St.Hanshaugen, Frogner, Vestre Aker og Nordre Aker ). Det økonomiske og administrative ansvaret for trygghetsalarmtjenesten er lagt til bydelene. Leverandørene må derfor forholde seg både til de enkelte bydelene og til oppdragsgiver. Tjenestene i dette anbudet gjelder hjemmeboende; eldre, funksjonshemmede og syke som har behov for å kunne varsle at de trenger hjelp.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Trygghetsalarmtjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 31711110 Sendere-Mottakere
- 32540000 Sentraler
- 33196100 Hjelpemidler til eldre
- 35121700 Alarmsystemer
- 71317200 Helse- og sikkerhetstjeneste
- 85140000 Diverse helsetjenester
- 85141000 Tjenester som utføres av helse-/pleiepersonell
- 85311100 Omsorg for eldre
- 85311200 Omsorg for handikappede
- 85312400 Omsorgstjenester utenfor institusjoner
- 85323000 Kommunale helsetjenester
- Varighet
- 12 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav som beskrevet i konkurransegrunnlaget
Kvalifikasjonskrav som beskrevet i konkurransegrunnlaget