Brief

Helse- og sosial tjenesteyting

Abakus AS trenger leverandører av BPA-tjenester for å tilby brukerstyrt personlig assistanse i Innlandet over 10 år. Tjenestene skal sikre at brukere får den hjelpen de har krav på etter helse- og omsorgstjenesteloven og pasient- og brukerrettighetsloven, samtidig som det gir dem valgfrihet mellom forskjellige leverandører. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder inkludert universell utforming, og ha opp til tre års erfaring med lignende tjenester.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Tynset kommune ønsker å etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av BPA-tjenester. Formålet med ordningen er å legge til rette for at brukere av brukerstyrt personlig assistanse skal få en reell valgmulighet i henhold til hvilke leverandører de ønsker skal utføre tjenestene (brukervalg). Samtidig skal ordningen bidra til å sikre at brukerne får den hjelpen de har krav på etter helse- og omsorgstjenesteloven og etter pasient- og brukerrettighetsloven.Hovedtrekkene i prosedyrenEventuelle minimumskrav vil fremsettes i tilbudsinvitasjonen når behovet melder seg.

    Kontakt navn
    Bjarne Skarpmo
    Kontakt telefon
    45234211
    Adresse
    Torvgata 1, 2500 TYNSET

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
TY-23-08 Dynamisk innkjøpsordning BPA
Lokasjon
Varighet
120 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner