Anbudsoversikt for Utbygging av breiband til Sveio og Ulvik - 2024-midlar

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Telekommunikasjonstjenester

Vestland fylkeskommune søker leverandører for etablering og drift av breibandnett med leveranse av innhaldstenester i kommunene Ulvik og Sveio i Vestland fylke. Kontrakten gjelder telekommunikasjonstjenester og tildeles basert på pris (40%) og kapasitet til sluttbruker (60%). Det er krav om at leverandøren har relevant erfaring fra lignende oppdrag de siste 5 årene, dokumentert gjennom 1 til 3 referanseprosjekter. Klima- og miljøkrav er satt som minstekrav i kravspesifikasjonen. Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, og det vil bli innhentet kredittvurdering. Det er også krav om at leverandøren ikke har utestående tilbakebetalingskrav fra EFTA sitt overvåkingsorgan og ikke er et foretak i vansker.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Utbygging av breiband til Sveio og Ulvik - 2024-midlar
Lokasjon
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Kapasitet til sluttbrukar
Tildelingskriterium 3
Klima- og miljøomsyn i anskaffinga
Miljø- og klimakrav er brukt som minstekrav i kravspesifikasjonen i staden for i evalueringa. Det er klart at dette gir betre klima- og miljøeffekt, jf. FOA § 7-9 (4) da vi opplever at denne marknaden er svært umoden i form av at dei aller fleste, både på leverandør- og oppragsgjevarsida, har svært lite oversikt over klima- og miljøpåverknad for den einskilde kontrakt. Vi står derfor i fare for at evalueringa av tilboda ikkje blir tilstrekkeleg kunnskapsbasert, og dermed for skjønnsprega til å reelt sett å skilje tilboda på eit tilstrekkeleg objektivt nivå. Vi sett derfor klima- og miljøkrav som minimumskrav, der leverandør blir tvungne til å skildre. Slik kan leverandør bli betre kjent med kva vi etter kvart vil forvente.
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten.
Oppdragsgjevar vil i utgangspunktet sjølv innhente ei kredittvurdering av leverandøren. Kredittvurderinga baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Finansiell styrke vert vurdert i forhold til omsetnad, inntening, soliditet og likviditet. Oppdragsgjevar tek atterhald om å hente inn leverandøren sitt årsrekneskap inkludert noter med styre- og revisjonsmelding frå det siste året. Dersom leverandøren av gyldige grunnar ikkje kan leggje fram den dokumentasjonen oppdragsgjevar har bedt om, kan han godtgjere den økonomiske og finansielle stillinga si med eit kvart anna dokument som oppdragsgjevar kan akseptere.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandør skal ikkje ha uteståande tilbakebetalingskrav frå EFTA sitt overvakingsorgan (ESA), der støtta er erklært ulovleg og uforeinleg med den indre marknad.
Eigenerklæring
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandør skal ikkje vere eit føretak i vanskar, jamfør reglane i det alminnelege gruppeunnataket.
Eigenerklæring
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Alle nødvendige utvalgskriterier spesifisert i innkallingen eller i anskaffelsesdokumentene som er nevnt i innkallingen, er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 5
Denne oppfyller de objektive og ikke-diskriminerende kriterier eller regler som skal anvendes for å velge ut antallet av leverandører på følgende måte: Hvis det anmodes om visse attester eller andre former for dokumentasjon, angis for hver enkelt om leverandøren er i besittelse av dokumentene som etterspørres:
Hvis noen av disse attestene eller andre former for dokumentasjon er tilgjengelige i elektronisk form , angis dette for hver enkelt:
Kvalifikasjonskrav 6
Leverandøren skal vere eit lovleg etablert føretak.
• Norske selskap: Firmaattest frå Brønnøysundregistrene • Utanlandske selskap: Godtgjering på at selskapet er registrert i bransjeregister eller føretaksregister som føreskrive i lovgjevinga i det landet der leverandøren er etablert Oppdragsgjevar vil i utgangspunktet sjølve hente inn denne dokumentasjonen.
Kvalifikasjonskrav 7
Leverandøren skal ha relevant røynsle frå tilsvarande oppdrag i løpet av dei siste 5 åra.
Skildring av mellom 1 og 3 relevante oppdrag frå leverandøren i løpet av dei siste 5 åra. Skildringa må inkludere informasjon om verdien av oppdraget, tidspunkt og mottakar (namn, telefon og e-post.) Referansar vil kunne bli kontakta ved behov for klårgjering av relevansen av oppdraget. Det er likevel slik at det er leverandøren sitt ansvar å dokumentere relevans gjennom skildringa. Leverandøren skal nytte referanseskjema i Bilag 4.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner