Anbudsoversikt for Uteområde Jondal skule, totalentreprise

Brief

Anleggs- og veibygging

Ullensvang Kommune trenger en totalentreprise for nytt uteområde ved Jondal skule i Vestland. Anskaffelsen er under EØS terskelverdi, og volumet er estimert og ikke bindende. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse, og det er planlagt å tildele kontrakt uten dialog med leverandørene, med mulighet for forhandlinger etter behov. Tildelingskriteriene og deres vekting er oppgitt i konkurransegrunnlaget. Leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling, og dokumentasjon på dette må leveres, inkludert skatteattester fra underleverandører ved kontraktsinngåelse hvis kontraktssummen overstiger 500.000 kroner eks. mva.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Uteområde Jondal skule, totalentreprise
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Rannveig Kjørvik
Kontakt telefon
97558533
Adresse
Opheimsgata 31, 5750 ODDA
Lokasjon
Beskrivelse
Konkurransen gjelder levering av totalentreprise nytt uteområde Jondal skule.
Anskaffelsens verdi anslås til: under EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Oppdragsgiver tar forbehold om avlysning av konkurransen, blant annet i forbindelse med budsjettmessig dekning, politisk vedtak og offentlig godkjenning.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som Åpne tilbudskonkurranse etter forskriftens Del I og II.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud.
Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen.
Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN-databasen.
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Leverandøren skal i tillegg levere skatteattest fra alle underleverandører dersom kontraktssummen for den enkelte underleverandør overstiger kr 500.000,- eks. mva. (§7-2(3)). Dette skal leveres senest ved kontraktsinngåelse.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    1. mai 2025, 11:06

  2. Frist for spørsmål

    20. mai 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    6 døgn

    28. mai 2025, 10:00

  4. Startdato for avtale

    26. juni 2025, 00:00

  5. Sluttdato for avtale

    27. juni 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    7. sep. 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner