Anbudsoversikt for Utskifting av kjøkken i 12 bygg 2024 - 2025

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Kristiansand Kommune har avlyst konkurransen for utskifting av kjøkken til å levere i Agder. Anbudets vekting var ikke oppgitt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Annet
Antall mottatte tilbud
4
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Utskifting av kjøkken i 12 bygg 2024 - 2025
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Rolf Arild Johannessen
Kontakt telefon
38075000
Adresse
Rådhusgata 18, 4611 KRISTIANSAND S
Lokasjon
Beskrivelse
Kristiansand kommune, Eiendom, Bygg- og eiendomsforvaltning, inviterer til konkurranse for utskifting av kjøkken ved enkelte kommunale bygg i perioden 2024 – 2025.Dette gjelder 12 bygg og til sammen 26 kjøkken. Se eget vedlegg.Hvert bygg ansees som en delkontrakt, og det er anledning til å inngi tilbud på ett eller flere av disse. Hver delkontrakt tildeles separat i henhold til tildelingskriteriene.
Hovedtrekk i prosedyren
Tilbud skal som minimum inkludere følgende per bygg: Sikring av området – Byggene vil være i drift under hele eller deler av tiltaket, og alle tiltak må planlegges og utføres i samarbeid med Eiendom og virksomhetens ledelse.  Demontering/riving/deponering av eksisterende kjøkkeninnredning utføres av Kristiansand Kommune. Ny kjøkkeninnredning monteres av kjøkkenleverandør. Montering av nye kjøkken iht. vedlagte skisser og evt. tilleggsspesifikasjon per lokasjon.  Koordinering med andre fag som skal hensyntas av leverandør. Arbeider, befaringer, oppfølging, alt montasjearbeid, rydding, avfallssortering og renhold. Avfall sorteres og leveres godkjent avfallsdeponi. Skader på omkringliggende konstruksjon som må utbedres før innsetting av nytt kjøkken varsles byggforvalter fortløpende. Eventuelle utbedringer av skader utføres via en priset endringsmelding fra entreprenør.      Dokumentasjon på valgte produkter må følge innsendt tilbud.  Når delkontraktene er signert, vil oppdragsgiver ta stilling til hvilke delkontrakter som skal gjennomføres til hvilke tidspunkter. Fortrinnsvis vil det bli lagt opp til at perioden mai-september benyttes for gjennomføring ved skoler og barnehager, og da særlig i sommerferien. Det er sannsynlig at enkelte av delkontraktene av budsjetthensyn må gjennomføres i 2025. Leverandørene må derfor forplikte seg til at å kunne gjennomføre de eventuelle oppdragene frem til da. Leverandørene må derfor forplikte seg til at å kunne gjennomføre de eventuelle oppdragene frem til 15.08.2025. Dersom delkontrakten gjennomføres i 2025 vil tilbudssummen kunne indeksreguleres i henhold til SSB indeks KPI med utgangspunkt endring fra 2023 til 2024.Dersom oppdragsgiver i utgangspunktet har bestemt at en delkontrakt skal gjennomføres i 2024, og dette skaper kapasitets- og/eller leveranseutfordringer hos leverandør som gjør det vanskelig å utføre arbeidet innen oppgitt tidsperiode for gjennomføring, kan leverandøren velge å utføre oppdraget innen 15.08.2025 Dette må avklares innen 01.09 i aktuelt år.Tilbudsbefaring: Det avholdes ingen felles tilbudsbefaring. Dersom leverandøren har behov for å befare en eller flere av lokasjonene bes de om å ta kontakt med aktuell forvalter.Tiril Bjønnes: tiril.bjonnes@kristiansand.kommune.noErik Vangsnes: erik.vangsnes@kristiansand.kommune.noKristofer Bjørnå: kristofer.bjorna@kristiansand.kommune.no
Tildelingskriterium 1

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    11. mars 2024, 14:29

  2. Kunngjøring av resultat

    26. apr. 2024

Se aktive konkurranser som ligner