Anbudsoversikt for Utstyr og tjenester til skadedyrkontroll ved Oslo universitetssykehus HF

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Skadedyrkontroll

Anskaffelsens formål er å dekke Oslo universitetssykehus HF sitt behov for utstyr og tjenester knyttet til skadedyrkontroll, med fokus på miljø og dyrevelferd. Estimert samlet verdi er anslått til 3 000 000 - 4 000 000 NOK ekskl. mva. for en maksimal avtalevarighet på fire år. Oppgitt forbruk/omfang er et estimat for informasjon til leverandør, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon og Vedlegg 3 - Prisskjema for nærmere beskrivelse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Utstyr og tjenester til skadedyrkontroll ved Oslo universitetssykehus HF
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
5 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der leverandør er etablert. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et faglig register i den staten der leverandør er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Med tilstrekkelig menes - oppnådd minimum kredittratingen kredittverdig eller tilsvarende det siste tilgjengelige regnskapsåret Dokumentasjon: -Kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Vurderingen må ikke være eldre enn tre måneder. Dersom omsetningstall siste tre regnskapsår ikke fremgår av kredittvurderingen, må det i tillegg leveres årsregnskap hvor tallene fremgår.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Leverandøren skal kunne vise til tilfredsstillende rutiner for internkontroll og HMS-arbeid, herunder også rutiner for avviksbehandling og kontroll av leveranser. Dokumentasjon: -Leverandør må dokumentere at han har kapasitet og gjennomføringsevne til å påta seg og utføre/levere de etterspurte tjenestene/varene. Kort oversikt over leverandørens personell fordelt på: -Personell -Administrasjon Enkeltpersoners CV etterspørres ikke her. -Leverandør skal angi om han har til hensikt å bruke underleverandører for oppfyllelse, og i så fall for hvor stor del av kontrakten. NB! Dersom leverandøren viser til dokumentasjon fra underleverandører for å dokumentere oppfyllelsen av kravene til tekniske og faglige kvalifikasjoner skal det fremlegges en forpliktelseserklæring. -Liste over de viktigste og mest relevante utførte tjenester/leveranser de siste tre år, som minimum skal inneholde: -Beskrivelse av leveransen, herunder navn på Kunden, -Tidspunkt for gjennomføring, -Omfang av leveranse i beløp, -Navn og telefonnummer til referanseperson hos Kunde. Oppdragsgiveren skal ha mulighet til å kontakte kontaktpersonene som oppgis. -Leverandør skal kunne fremlegge dokumentasjon/redegjørelse på tilfredsstillende rutiner for styring og kontroll av interne prosesser. Dersom Leverandøren har ISO-sertifisering eller tilsvarende godkjenning fra uavhengig tredjepart, er det tilstrekkelig å legge fram sertifiseringsbevis.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner