Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Avfallshåndteringsutstyr

Bærum Kommune har inngått en rammeavtale med EnviroPac AS for levering av utstyr til kildesortering og avfallshåndtering i kommunens bygninger i Viken. Avtalen omfatter tre delkontrakter: innendørs og utendørs beholdere for kildesortering, utendørs beholderskap, og komprimerende avfallsløsninger utendørs. Den estimerte årlige verdien for delkontrakt 1 er ca. 1 million kroner, for delkontrakt 2 ca. 500 000 kroner, og for delkontrakt 3 er det forventet 5-10 beholdere per år. Maksimalt uttak for delkontraktene er henholdsvis 6 millioner kroner, 4 millioner kroner, og 8 millioner kroner, eksklusive merverdiavgift. Avtalen ble tildelt basert på pris og kvalitet, med 7 mottatte tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Enviropac AS
Andre tilbydere
  • Abc Miljø AS
Kontraktsverdi
6 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 12 000 000 kr

Om anbudet

    For å oppfylle Bærum kommunes vedtatte miljø- og klimastrategi, har oppdragsgiver innført blant annet ordning med kildesortering og system for oppsamling av avfall i kommunens egne bygninger (formålsbygninger, næringsbygninger og større boliganlegg). Det er lagt til rette for gode og fremtidsrettede løsninger for kildesortering og oppsamling av avfall ved kommunale bygg. Oppdragsgiver har behov for rammeavtaler gjeldende suppleringer til tidligere anskaffet utstyr og systemer for dette formålet om kildesortering og oppsamling av avfall.Behovet omfatter følgende produktkategorier og skal inkluderes i delkontrakter:Delkontrakt 1: Beholdere for kildesortering - innendørs og utendørsDelkontrakt 2: Beholderskap – utendørsDelkontrakt 3: Komprimerende avfallsløsning – utendørsHovedtrekkene i prosedyrenFor å oppfylle Bærum kommunes vedtatte miljø- og klimastrategi, har oppdragsgiver innført blant annet ordning med kildesortering og system for oppsamling av avfall i kommunens egne bygninger (formålsbygninger, næringsbygninger og større boliganlegg). Det er lagt til rette for gode og fremtidsrettede løsninger for kildesortering og oppsamling av avfall ved kommunale bygg. Oppdragsgiver har behov for rammeavtaler gjeldende suppleringer til tidligere anskaffet utstyr og systemer for dette formålet om kildesortering og oppsamling av avfall.Behovet omfatter følgende produktkategorier og skal inkluderes i delkontrakter:Delkontrakt 1: Beholdere for kildesortering - innendørs og utendørsDelkontrakt 2: Beholderskap – utendørsDelkontrakt 3: Komprimerende avfallsløsning – utendørsAnskaffelsesverdi avhenger av hvilke investeringsplaner som blir lagt og hvor mange kildesorteringsprosjekt oppdragsgiver vil gjennomføre. Årlig uttak vil være avhengig av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak og markedssituasjonen for øvrig.På grunnlag av siste års forbruk kan det antydes et årlig uttak estimert fordelt per delkontrakt:Delkontrakt 1: ca. 1.000.000 kroner per årDelkontrakt 2: ca. 500.000 kroner per årDelkontrakt 3: ca. 5-10 beholdere per årDette er kun et anslag og vil ikke være forpliktende for oppdragsgiveren. Oppdragsgiver har budsjettrammer for beskrevet behov samlet, og uttak per delkontrakt kan bli endret ved omfordeling av midler.Maksimalt uttak for delkontraktene er, eksklusive merverdiavgift:Delkontrakt 1: ca. 6.000.000 kronerDelkontrakt 2: ca. 4.000.000 kronerDelkontrakt 3: ca. 8.000.000 kronerOppdragsgiveren kan erstatningsfritt si opp den enkelte delkontrakt når maksimalt uttak for delkontrakten er nådd.

    Kontakt navn
    Sonja Aasheim
    Kontakt telefon
    +47 67504050
    Adresse
    Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Delkontrakt 2: 60 % Delkontrakt 3: 50 %

    Beskrivelse

    Delkontrakt 2: 40 % Delkontrakt 3: 50 %

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Utstyr til kildesortering og avfallshåndtering
Lokasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner