Anbudsoversikt for Utvikling og implementering av Fellestjenester BYGG
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Direktoratet for byggkvalitet (DiBK) er et nasjonalt kompetansesenter på bygningsområdet og sentral myndighet på flere områder innenfor bygningsdelen av plan- og bygningsloven. Vår visjon er gode bygg for et godt samfunn, og vår rolle er å vise vei til gode bygg og omgivelser. I samhandling med de som bygger, myndigheter og fagmiljøer utvikler vi kunnskap, byggeregler og prosesser som fremmer kvalitet. Vi er ca 90 ansatte og er underlagt Kommunal- og moderniseringsdepartementet. Direktoratet har kontor i Oslo og Gjøvik. Direktoratet for byggkvalitet (DiBK) har etablert en digital tjeneste for dokumentflyt og automatisk kontroll av en byggesøknad før innsending til kommunen kalt Fellestjenester BYGG med Altinn som basis plattform. Les mer om Fellestjenester BYGG på dikb.no/fellestjenesterbygg. I tillegg til Altinn benyttes KS sine FIKS-tjenester (Svarut/Svarinn) for digital videreformidling av søknader og dialog mellom søkeren og kommunen i forbindelse med behandling av søknaden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Utvikling og implementering av Fellestjenester BYGG
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 60 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder