Anbudsoversikt for Valgets kval – en narrativ VR-opplevelse om Grini fangeleir
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Museet ønsker å utvikle en digital læringsopplevese hvor ungdom mellom 13-19 år skal reflektere og ta stilling til ulike etiske dilemmaer. De befinner seg virtuelt i en situasjon der demokratitet er satt til side, diktatur er innført og de er på Grini fangeleir i perioden 1941-1945. Valgene de gjør underveis i forløpet, kan få store konsekvenser både dem selv og for andre. Utgangspunktet for opplevelsen er historisk dokumentasjon og hendelser fra Grini fangeleir. VR-opplevelsen er en del av formidlingstilbudet på Grinimuseet, og en opplevelse som også kan gjøres i klasserom med leie av teknisk utstyr fra Grinimuseet.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Valgets kval – en narrativ VR-opplevelse om Grini fangeleir
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 1 650 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Søker skal være registrert i foretaksregister eller handelsregister. Firmaattest eller tilsvarende fra tilbyders hjemland, ikke eldre enn ett år regnet fra fristen for innlevering av tilbud.
Søker skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget og ivareta sine forpliktelser innenfor de anslåtte rammene for kontrakten.
Virksomheten skal ha god kapasitet. Det kreves erfaring med levering av lignende/sammenlignbare løsninger.