Anbudsoversikt for Vaskeritjenester - ny konkurranse

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Renholdstjenester, drift og vedlikehold

Anskaffelsens formål og omfang Konkurransen gjelder rammeavtale om levering av vaskeritjenester for vask av sengetøy, håndklær, kluter, dyner og puter til kommunens institusjoner og boliger, i hovedsak til korttids-/rehabiliteringsavdeling og til avdeling demensomsorg. Denne konkurransen er begrenset til virksomheter eller programmer som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer i arbeidslivet, jf. anskaffelsesforskriftens §16-9. Se kvalifikasjonskravenes punkt 1.6.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Vaskeritjenester - ny konkurranse
Kvalifikasjonskrav 1

(ESPD: Del II A.e) Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. (ESPD: Del IV B.58-3) Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Tilbyder bes innsende annen informasjon han mener er relevant. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Kontrakter som reserveres for virksomheter med funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer Det er et krav i denne konkurransen at tjenestene leveres av virksomheter eller programmer som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer i arbeidslivet, der minst 30 prosent av de ansatte i virksomheten eller programmet har en funksjonshemming eller er vanskeligstilt. Dokumentasjonskrav:Tilbyder skal beskrive hvordan han oppfyller kravet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner