Anbudsoversikt for Vedlikehold av lekeplassutstyr i barnehager

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhetstjenester - Bygg og anlegg

Bærum kommune innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av vedlikehold av lekeplassutstyr i kommunale barnehager.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Vedlikehold av lekeplassutstyr i barnehager
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

KRAV 1 - Skatteattester Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. DOKUMENTASJONSKRAV: Attest for skatt og merverdiavgift Attest for skatt og merverdiavgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkreverkontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. KRAV 2 - Firmaattest Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. DOKUMENTASJONSKRAV: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

KRAV 3 - Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). DOKUMENTASJONSKRAV: Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren - typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

KRAV 4 - Gjennomføringsevne Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. DOKUMENTASJONSKRAV: En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. KRAV 5 - Erfaring Det kreves meget god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes arbeid med montering og/eller reparasjon av lekeplassutstyr. DOKUMENTASJONSKRAV: Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon. KRAV 6 - Kvalitetsstyringssystem Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. DOKUMENTASJONSKRAV: Kopi av sertifikat for kvalitetsledelsessystem i henhold til ISO 9001:2015 eller tilsvarende eller Redegjørelse for leverandørens kvalitetsledelsessystem

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner