Anbudsoversikt for Veiledende kunngjøring: Felles kasseløsning for salg fra Bergen kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bergen kommune skal anskaffe en felles kasseløsning, som skal benyttes av ulike grupper av salgssteder. Dette kan for eksempel være kantinesalg, cafévirksomhet, utleie av utstyr, kursavgifter, billettsalg og andre former for tjenestesalg ved ulike enheter i kommunen. Før anskaffelsen utformes og kunngjøres, ønsker Bergen kommune en dialog med relevante markedsaktører og å motta innspill på hvilke løsninger, produkter og tjenester som kan tilbys. Innspillene sendes oss via kommunikasjonsmodulen i Mercell KGV innen 22. oktober 2018. Bergen kommune vil deretter invitere til enkeltvis dialog med aktuelle leverandører. Disse dialogmøtene vil bli gjennomført i løpet av november.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Veiledende kunngjøring: Felles kasseløsning for salg fra Bergen kommune

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner