Anbudsoversikt for Velferdsteknologi – Saltdal, Beiarn, Sørfold og Steigen kommuner
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Sikkerhets- og helsetjenester
Saltdal, Beiarn, Sørfold og Steigen kommuner skal anskaffe velferdsteknologi innen helsesektoren. For ytterligere informasjon, se konkurransegrunnlag med vedlegg.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Velferdsteknologi – Saltdal, Beiarn, Sørfold og Steigen kommuner
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Kvalifikasjonskrav: Erfaring og kompetanse Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.
Kvalifikasjonskrav: Skatter og avgifter Tilbyder skal ha ordnede forhold mht. skatteinnbetaling og merverdiinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Skatteattest som ikke skal være eldre enn 6 mnd. regnet fra tilbudsfristens utløp. Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.