Forbrukertilsynet
Anskaffelse av saksbehandlingssystem til Forbrukertilsynet
Forbrukertilsynet har endret avtalen for saksbehandlingssystem til å levere en løsning som kan motta og behandle henvendelser i Vestfold og Telemark.
Viser 1-7 av 7 resultater
Forbrukertilsynet har endret avtalen for saksbehandlingssystem til å levere en løsning som kan motta og behandle henvendelser i Vestfold og Telemark.
Forbrukertilsynet har inngått avtale med Machina AS for kompetanse til å levere saksbehandlingssystem. Anbudets vekting var kvalitet løsningsbeskrivelse 30%, kvalitet proof of concept 30%, pris 40%.
Forbrukertilsynet har til hensikt å anskaffe nytt arkivsystem for å effektivisere arbeidsprosesser, øke dokumentfangst og forbedre informasjonssikkerheten. Forbrukertilsynet har behov for en frittstående NOARK 5-kjerne, med et brukergrensesnitt for arkivfaglige oppgaver og APIer for integrasjon med Forbrukertilsynets verktøy for prosessflyt. Dette for å kunne implementere hensiktsmessige prosesser for saksbehandling.
Forbrukertilsynet har til hensikt å anskaffe nytt arkivsystem for å effektivisere arbeidsprosesser, øke dokumentfangst og forbedre informasjonssikkerheten. Forbrukertilsynet har behov for en frittstående NOARK 5-kjerne, med et brukergrensesnitt for arkivfaglige oppgaver og APIer for integrasjon med Forbrukertilsynets verktøy for prosessflyt. Dette for å kunne implementere hensiktsmessige prosesser for saksbehandling.
Forbrukertilsynet trenger en løsning som kan motta og behandle eksterne og interne henvendelser. Henvendelsene kan gjelde klager i forholdet mellom forbruker og næringsliv. Henvendelsene kan komme fra webskjemaer, telefon, e-post eller tradisjonelle brev. Slike henvendelser må håndteres i henhold til konsistente og formelle prosesser. Henvendelsene kan resultere i behov for mekling og senere vedtak, eller tilsyn mot bransje eller virksomhet.
Forbrukertilsynet innbyr til deltakelse i konkurranse med forhandlinger, med sikte på å inngå avtaler med en totalleverandør for utvikling, drift og vedlikehold av Forbrukertilsynet.no, inkludert oppdatering av teknisk plattform. Forbrukertilsynet ønsker en totalleveranse med videreutvikling av nettstedet for virksomheten, med lansering våren 2021. Leveransen skal omfatte drift, vedlikehold, supportavtale, feilretting, oppfølging og oppdateringer av løsningen. Drift og vedlikehold reguleres av egen vedlikeholdsavtale. Se forøvrig vedlagte konkurransegrunnlag.
Forbrukertilsynet innbyr til deltakelse i konkurranse med forhandlinger, med sikte på å inngå avtaler med en totalleverandør for utvikling, drift og vedlikehold av Forbrukertilsynet.no, inkludert oppdatering av teknisk plattform. Forbrukertilsynet ønsker en totalleveranse med videreutvikling av nettstedet for virksomheten, med lansering våren 2021. Leveransen skal omfatte drift, vedlikehold, supportavtale, feilretting, oppfølging og oppdateringer av løsningen. Drift og vedlikehold reguleres av egen vedlikeholdsavtale. Se forøvrig vedlagte konkurransegrunnlag.
Viser 1-7 av 7 treff