Cobrief Logo

Søkeresultater for Forbrukertilsynet

  1. Anbudssøk
  2. /
  3. Forbrukertilsynet

Viser 1-8 av 8 resultater

  1. Forbrukertilsynet

    Utvikling, drift og vedlikehold av nettsider

    Forbrukertilsynet har avlyst konkurransen om utvikling, drift og vedlikehold av nettsider, som hadde en estimert total verdi på 10 millioner kroner. Avlysningen skyldes en beslutning fra oppdragsgiveren, ikke en klage. Tjenestene skulle omfatte drift og videreutvikling av eksisterende nettsider, utvikling av nye nettsider som skulle erstatte eksisterende, samt strategisk rådgivning knyttet til brukervennlighet, drift, utvikling og forbedring av nettsider. Det var 9 tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat7. okt. 202510 000 000 kr
  2. Forbrukertilsynet

    Anskaffelse av NOARK 5-godkjent arkivkjerne

    Forbrukertilsynet har til hensikt å anskaffe nytt arkivsystem for å effektivisere arbeidsprosesser, øke dokumentfangst og forbedre informasjonssikkerheten. Forbrukertilsynet har behov for en frittstående NOARK 5-kjerne, med et brukergrensesnitt for arkivfaglige oppgaver og APIer for integrasjon med Forbrukertilsynets verktøy for prosessflyt. Dette for å kunne implementere hensiktsmessige prosesser for saksbehandling.

    Resultat26. mai 2023
  3. Forbrukertilsynet

    Anskaffelse av NOARK 5-godkjent arkivkjerne

    Forbrukertilsynet har til hensikt å anskaffe nytt arkivsystem for å effektivisere arbeidsprosesser, øke dokumentfangst og forbedre informasjonssikkerheten. Forbrukertilsynet har behov for en frittstående NOARK 5-kjerne, med et brukergrensesnitt for arkivfaglige oppgaver og APIer for integrasjon med Forbrukertilsynets verktøy for prosessflyt. Dette for å kunne implementere hensiktsmessige prosesser for saksbehandling.

    Konkurranse14. des. 2022
    23. jan. 2023(Utgått)
    5 000 000 kr
  4. Forbrukertilsynet

    Anskaffelse av saksbehandlingssystem til Forbrukertilsynet

    Forbrukertilsynet trenger en løsning som kan motta og behandle eksterne og interne henvendelser. Henvendelsene kan gjelde klager i forholdet mellom forbruker og næringsliv. Henvendelsene kan komme fra webskjemaer, telefon, e-post eller tradisjonelle brev. Slike henvendelser må håndteres i henhold til konsistente og formelle prosesser. Henvendelsene kan resultere i behov for mekling og senere vedtak, eller tilsyn mot bransje eller virksomhet.

    Konkurranse1. des. 2022
    3. jan. 2023(Utgått)
    5 000 000 kr
  5. Forbrukertilsynet

    Utvikling, drift og vedlikehold av Forbrukertilsynet.no

    Forbrukertilsynet innbyr til deltakelse i konkurranse med forhandlinger, med sikte på å inngå avtaler med en totalleverandør for utvikling, drift og vedlikehold av Forbrukertilsynet.no, inkludert oppdatering av teknisk plattform. Forbrukertilsynet ønsker en totalleveranse med videreutvikling av nettstedet for virksomheten, med lansering våren 2021. Leveransen skal omfatte drift, vedlikehold, supportavtale, feilretting, oppfølging og oppdateringer av løsningen. Drift og vedlikehold reguleres av egen vedlikeholdsavtale. Se forøvrig vedlagte konkurransegrunnlag.

    Konkurranse8. sep. 2020
    12. okt. 2020(Utgått)