Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    14213000 Makadam, asfalt og asfaltsand

Viser 1-25 av 33 resultater

  1. Frøya Kommune

    FR-25-02 Asfaltering

    Frøya kommune trenger asfaltering av kommunale veier i Trøndelag, med en avtale som omfatter tilhørende arbeider for å sikre god fremkommelighet, forbedre trafikksikkerheten, redusere behovet for løpende vedlikehold og forlenge levetiden på eksisterende veier. Arbeidene skal utføres i henhold til gjeldende lover, forskrifter og standarder, med fokus på kvalitet, effektivitet og miljøhensyn. Leverandøren må bruke sin fagkunnskap og kompetanse for å ivareta kontraktens formål. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse3. juli 2025
    11. aug. 2025(33 dager)
  2. Troms Fylkeskommune

    Anskaffelse av automatisk ekstraksjonsmaskin for asfalt

    Troms fylkeskommune ved Fagskolen i Nord trenger en automatisk ekstraksjonsmaskin for asfalt med en maksimal totalverdi på 600 000 kroner. Maskinen, også kjent som asfaltanalysator, skal brukes til testing av asfaltmasser ved å hakke opp massene og løse dem i et løsningsmiddel, hvorpå tilslaget vaskes rent og fraksjonen siktes for å lage en sikrekurve. Anskaffelsen har en varighet på 8 måneder. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse27. juni 2025
    29. aug. 2025(51 dager)
    600 000 kr
  3. Troms Fylkeskommune

    Anskaffelse av utstyr til gjennomføringen av hulromsanalyse av asfalt

    Troms fylkeskommune trenger utstyr til gjennomføring av hulromsanalyse av asfalt, med en maksimal totalverdi på 400 000 kroner over 8 måneder. Anskaffelsen omfatter spesifikt utstyr som asfaltsag, pyknometer med vakumtilkobling, tørkeskap, asfaltsplitter/asfaltgranulator, og destillasjonsapparat for vann, i henhold til standard NS-EN 12697-8 (2003). Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt, men nærmere beskrivelse finnes i vedlegg 1.

    Konkurranse27. juni 2025
    29. aug. 2025(51 dager)
    400 000 kr
  4. Gran Kommune

    Kontraktstildeling - Rammeavtale på kjøp av asfalteringstjenester

    Gran kommune har inngått en rammeavtale med Veidekke Industri AS og Hadeland Maskindrift AS for levering av asfalteringstjenester til Gran, Lunner og Jevnaker kommune. Tjenestene omfatter mindre asfalteringsoppdrag på kommunale veier og plasser, samt utomhusområder rundt skoler og barnehager. Rammeavtalen har en estimert total verdi på 20 millioner kroner over en periode på 4 år, og leveransen skjer i Innlandet. Konkurransen ble vurdert basert på kvalitet (40%) og pris og miljø (60%).

    Resultat25. juni 202520 000 000 kr
  5. Sarpsborg Kommune

    Rammeavtale for kjøp av masser, pukk, sand, grus og salt

    Sarpsborg Kommune har inngått en rammeavtale med Saltimport AS, Skolt Pukkverk AS og Brødrene Ødegård Maskindrift AS for levering av masser, pukk, sand, grus og salt. Avtalen har en maksimal total verdi på 17 millioner kroner og dekker leveranser til Sarpsborg kommune. Konkurransen vektla kriterier som bestillings- og leveringsrutiner, leveringsdyktighet, sortiment, service og oppfølging, samt miljøtiltak. Det var to deltakere i konkurransen.

    Resultat19. mai 202517 000 000 kr
  6. Engerdal Kommune

    EN-25-03 Rammeavtale asfaltering

    Engerdal kommune trenger levering og utlegging av asfalt for en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på 6 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Avtalen omfatter asfaltering av kommunale veger og plasser i Innlandet, hvor leverandøren er ansvarlig for utarbeidelse og innsending av skiltplaner for godkjenning, samt sikker trafikkavvikling under asfaltarbeidene. Engerdal kommune bistår med oppmerking og avretting før asfaltering. Det er ingen kjøpeplikt knyttet til avtalen, og endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse9. mai 2025
    2. juni 2025(Utgått)
  7. Gran Kommune

    RFI - Utkast konkurransegrunnlag - Kjøp av asfalteringstjenester

    Gran, Lunner og Jevnaker kommune planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for levering av asfalteringstjenester, som omfatter mindre oppdrag på kommunale veier og plasser, samt områder rundt skoler og barnehager. Leverandører oppfordres til å gi tilbakemelding på det vedlagte utkastet til konkurransegrunnlag via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og all kommunikasjon skal foregå på norsk.

    Planlegging2. mars 2025
    12. mars 2025(Utgått)
    25 000 000 kr
  8. Ullensvang Kommune

    Rammeavtale for Asfalt og oljegrus 2024-2027

    Ullensvang kommune trenger asfaltleggingstjenester for å levere utbedring og vedlikehold av veier og plasser over 2 år til en verdi av 150 000 000 NOK. Det skal inngås rammeavtaler for levering og utlegging av asfaltmaterialer, inkludert tilknyttede arbeider, for å sikre kvaliteten på kommunenes veier og plasser. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ansvarsforsikring med et forsikret beløp som oppdragsgiveren godtar, og må kunne dokumentere opptil fem års erfaring med lignende arbeid eller tjenester.

    Konkurranse19. mars 2024
    22. apr. 2024(Utgått)
    150 000 000 kr
  9. Sola Kommune

    Rammeavtale for kjøp av assorterte masser og mottak av masser til deponi

    Rammeavtalen skal omfatte: 1. Tilgang til assorterte masser dersom oppdragsgiver ønsker å hente selv. Leverandør skal også kunne levere assorterte masser til oppdragsgiver, jf. vedlagt prisskjema. 2. Tilgang til godkjent deponi for reine masser, asfalt, betong med /uten armering, sopesand og eventuelt andre reine masser, jf. vedlagt prisskjema. Oppdragsgivers øvrige avtaleparter skal også kunne levere reine masser til deponiet til samme priser som oppdragsgiver. Eksempelvis skal oppdragsgivers avtalepart for asfaltarbeid også kunne levere blant annet asfalt granulat og større asfaltbiter til deponiet. Tilgang til assortere masser og deponi må være innen 30 minutters kjøreavstand fra Sola rådhus.

    Resultat21. juni 2022
  10. Sola Kommune

    Rammeavtale for kjøp av assorterte masser og mottak av masser til deponi

    Rammeavtalen skal omfatte: 1. Tilgang til assorterte masser dersom oppdragsgiver ønsker å hente selv. Leverandør skal også kunne levere assorterte masser til oppdragsgiver, jf. vedlagt prisskjema. 2. Tilgang til godkjent deponi for reine masser, asfalt, betong med /uten armering, sopesand og eventuelt andre reine masser, jf. vedlagt prisskjema. Oppdragsgivers øvrige avtaleparter skal også kunne levere reine masser til deponiet til samme priser som oppdragsgiver. Eksempelvis skal oppdragsgivers avtalepart for asfaltarbeid også kunne levere blant annet asfalt granulat og større asfaltbiter til deponiet. Tilgang til assortere masser og deponi må være innen 30 minutters kjøreavstand fra Sola rådhus.

    Konkurranse5. apr. 2022
    6. mai 2022(Utgått)
    2 500 000 kr
  11. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    Sykkeltilrettelegging og rehabilitering av Gyldenløves gate og Colbjørnsens gate, Oslo

    Bymiljøetaten (BYM) har ansvaret for å forvalte fellesarealer som gater, torg, parker, friområder, idrettsanlegg, marka og indre Oslofjord. Gyldenløves gate og Colbjørnsens gate inngår i «Plan for sykkelveinett i Oslo», vedtatt av Bystyret mai 2018. Begge gater inngår i planen med eget sykkelfelt i det fremtidige sykkelnettet. Strekningen inngår også i «Handlingsplan for utbygging av sykkelveinettet 2019-2015». Anskaffelsens formål er å følge opp disse vedtatte planene ved blant annet å tilrettelegge for sykkel i Gyldenløves gate og Colbjørnsens gate. Begge gater skal oppgraderes med blant annet ny asfalt, det skal gjøres ombygginger av kryss, tilrettelegges for noe bedre lokal overvannshåndtering og tilrettelegges bedre for syklende og gående.

    Konkurranse2. juli 2020
    17. aug. 2020(Utgått)
    18 000 000 kr
  12. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    140-BYM-2019 Reasfaltering i Oslo 2020

    Bymiljøetaten er kommunens fagorgan innen vei, veitrafikk og kollektivtrafikk på vei. Oppdragsgiver er tillagt forvaltningsansvaret for det kommunale veinettet inkludert det normerte fylkesveinettet. Som veiholder har oppdragsgiver ansvar for å følge opp krav til støy- og luftforurensning fra vei gitt i forskrift til forurensningsloven. Videre har oppdragsgiver ansvar for langsiktig samferdselsplanlegging, trafikk- og gatebruksplaner, trafikksikkerhet og planer for fremkommelighetstiltak for kollektivtrafikken. En viktig del av forvaltningsansvaret er knyttet til anskaffelse av tjenester innenfor drift og vedlikehold av veinettet for å sikre gode forhold for alle trafikantgrupper. Arbeidet består av å foreta reasfaltering av veier, gater, fortau, gang- og sykkelveier og utvalgte parkeringsplasser, samt alle nødvendige forarbeider i tilknytning til dette.

    Resultat24. apr. 2020