Kinn Kommune
Rammeavtale på Næringsmiddel
Kinn Kommune trenger næringsmidler for å levere en rammeavtale i Vestland til en verdi av 4,000,000 NOK.
Viser 1-12 av 12 resultater
Kinn Kommune trenger næringsmidler for å levere en rammeavtale i Vestland til en verdi av 4,000,000 NOK.
Vestby Kommune trenger leverandører for å levere matvarer i Viken til en verdi av 206 millioner NOK. Anbudet omfatter åtte delkontrakter, inkludert grossistvarer, frukt og grønt, ferske kjøttvarer, og meieriprodukter. Et viktig formelt krav er at leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransens kompleksitet, og det er tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig ISO 9001-sertifikat.
Kristiansand kommune har behov for levering av flytende meieriprodukter til oppdragsgivers brukersteder. Konkurransen er delt opp på følgende måte: - Delkontrakt 1: Kjøp og levering av øvrige flytende meieriprodukter. Det inngås rammeavtale for delkontrakt 1. -- Denne avtalen skal til enhver tid dekke behovet for slike produkter hos oppdragsgiver, foruten 200 liters minitanker med helmelk. -- Avtalen vil likevel være valgfri å benytte for enkeltkjøp under kr 700 ekskl. mva. - Delkontrakt 2: Kjøp og levering av 200 liters minitanker (eller tilsvarende) med helmelk. Det inngås avtale for delkontrakt 2. Tilbydere oppfordres til å stille spørsmål til anskaffelsedokumentene innenfor angitt tidsfrist.
Avtalen skal dekke kommunens behov for leveranser av fersk kumelk, melk med smak, og syrnet melk med smak. Avtalen gjelder i all hovedsak Drammen kommune sine kommunale barnehager, men kan også benyttes av andre kommunale virksomheter. Drammen kommune har i dag 36 barnehager, men avvik fra dette antallet kan forekomme under kontraktsperioden. Avtalen gjelder ikke Virksomhet Ernæring og kjøkkendrift. Virksomhet Helse, sosial og omsorg er heller ikke inkludert da virksomhet Ernæring og kjøkkendrift leverer melk til virksomheten.
Kristiansand kommune har behov for levering av flytende meieriprodukter til oppdragsgivers brukersteder. Konkurransen er delt opp på følgende måte: - Delkontrakt 1: Kjøp og levering av øvrige flytende meieriprodukter. Det inngås rammeavtale for delkontrakt 1. -- Denne avtalen skal til enhver tid dekke behovet for slike produkter hos oppdragsgiver, foruten 200 liters minitanker med helmelk. -- Avtalen vil likevel være valgfri å benytte for enkeltkjøp under kr 700 ekskl. mva. - Delkontrakt 2: Kjøp og levering av 200 liters minitanker (eller tilsvarende) med helmelk. Det inngås avtale for delkontrakt 2. Tilbydere oppfordres til å stille spørsmål til anskaffelsedokumentene innenfor angitt tidsfrist.
Avtalen skal dekke kommunens behov for leveranser av fersk kumelk, melk med smak, fløte, rømme, og yoghurt. Avtalen gjelder i all hovedsak Drammen kommune sine kommunale barnehager, men kan også benyttes av andre kommunale virksomheter. Drammen kommune har i dag 36 barnehager, men avvik fra dette antallet kan forekomme under kontraktsperioden. Avtalen gjelder ikke Virksomhet Ernæring og kjøkkendrift. Virksomhet Helse, sosial og omsorg er heller ikke inkludert da virksomhet Ernæring og kjøkkendrift leverer melk til virksomheten.
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å sikre tilgang til gode matvarer innenfor sortimentet melk og meieriprodukter, til bruk i blant annet matproduksjon og servering i kantiner, institusjoner, skoler og barnehager i deltagende kommuner og enheter. Leverandør må ha et bredt vareutvalg innenfor området melk og meieriprodukter. Avtalen dekker mange ulike kundegrupper, og det er derfor behov for et variert produktspekter. Produkter som inngår i avtalen er: -Melk -Meieriprodukter -Ulike typer drikkevarer som fremgår av prisskjema -Dispensere til BIB (10L) melk og juice -Kjøleskap og salgsdisker til tilbudte produkter
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å sikre tilgang til gode matvarer innenfor sortimentet melk og meieriprodukter, til bruk i blant annet matproduksjon og servering i kantiner, institusjoner, skoler og barnehager i deltagende kommuner og enheter. Leverandør må ha et bredt vareutvalg innenfor området melk og meieriprodukter. Avtalen dekker mange ulike kundegrupper, og det er derfor behov for et variert produktspekter. Produkter som inngår i avtalen er: -Melk -Meieriprodukter -Ulike typer drikkevarer som fremgår av prisskjema -Dispensere til BIB (10L) melk og juice -Kjøleskap og salgsdisker til tilbudte produkter
Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet og Sunnhordland Interkommunale Innkjøpsforum (SIIK) heretter kalt Oppdragsgiver, inviterer til konkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på levering av matvarer til storhusholdning Anskaffelsesprosedyren er åpen anbudskonkurranse i henhold til Lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016, og Forskrift om offentlige anskaffelser fastsatt ved kgl.res. av 12. august 2016 – med senere endringer. Anbudskonkurranser gir ikke anledning til forhandlinger om tilbudet. Etter at tilbudet er levert er det bare anledning til oppklaring av eventuelle uklarheter. Hver kommune er en selvstendig juridisk enhet, og en endelig avtale skal derfor signeres av ansvarlig person i den enkelte kommune. I denne forespørselen deltar Bokn, Bømlo, Etne, Fitjar, Haugesund, Karmøy, Kvinnherad, Sauda, Suldal, Stord, Sveio, Tysnes, Tysvær og Vindafjord.
TRV Gruppen AS med datterselskaper har til hensikt å inngå rammeavtaler for å få dekke behovet for matvarer/næringsmidler til kantinedrift. Samt melk og juice produkter, herunder flytende meieriprodukter til kantinen og enkelte lokasjoner hos datterselskapene.
TRV Gruppen AS med datterselskaper har til hensikt å inngå rammeavtaler for å få dekke behovet for matvarer/næringsmidler til kantinedrift. Samt melk og juice produkter, herunder flytende meieriprodukter til kantinen og enkelte lokasjoner hos datterselskapene.
Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet og Sunnhordland Interkommunale Innkjøpsforum (SIIK) heretter kalt Oppdragsgiver, inviterer til konkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på levering av matvarer til storhusholdning Anskaffelsesprosedyren er åpen anbudskonkurranse i henhold til Lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016, og Forskrift om offentlige anskaffelser fastsatt ved kgl.res. av 12. august 2016 – med senere endringer. Anbudskonkurranser gir ikke anledning til forhandlinger om tilbudet. Etter at tilbudet er levert er det bare anledning til oppklaring av eventuelle uklarheter. Hver kommune er en selvstendig juridisk enhet, og en endelig avtale skal derfor signeres av ansvarlig person i den enkelte kommune. I denne forespørselen deltar Bokn, Bømlo, Etne, Fitjar, Haugesund, Karmøy, Kvinnherad, Sauda, Suldal, Stord, Sveio, Tysnes, Tysvær og Vindafjord.
Viser 1-12 av 12 treff