Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet og Sunnhordland Interkommunale Innkjøpsforum (SIIK) heretter kalt Oppdragsgiver, inviterer til konkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på levering av matvarer til storhusholdning Anskaffelsesprosedyren er åpen anbudskonkurranse i henhold til Lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016, og Forskrift om offentlige anskaffelser fastsatt ved kgl.res. av 12. august 2016 – med senere endringer. Anbudskonkurranser gir ikke anledning til forhandlinger om tilbudet. Etter at tilbudet er levert er det bare anledning til oppklaring av eventuelle uklarheter. Hver kommune er en selvstendig juridisk enhet, og en endelig avtale skal derfor signeres av ansvarlig person i den enkelte kommune. I denne forespørselen deltar Bokn, Bømlo, Etne, Fitjar, Haugesund, Karmøy, Kvinnherad, Sauda, Suldal, Stord, Sveio, Tysnes, Tysvær og Vindafjord.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Svein Helge Nilsen
- Kontakt telefon
- +47 52743188
- Kontakt e-post
- svein.helge.nilsen@haugesund.kommune.no
- Adresse
- Rådhusgata 66, 5528 HAUGESUND
Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet og Sunnhordland Interkommunale Innkjøpsforum (SIIK) heretter kalt Oppdragsgiver, inviterer til konkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på levering av matvarer til storhusholdning Anskaffelsesprosedyren er åpen anbudskonkurranse i henhold til Lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016, og Forskrift om offentlige anskaffelser fastsatt ved kgl.res. av 12. august 2016 – med senere endringer. Anbudskonkurranser gir ikke anledning til forhandlinger om tilbudet. Etter at tilbudet er levert er det bare anledning til oppklaring av eventuelle uklarheter. Hver kommune er en selvstendig juridisk enhet, og en endelig avtale skal derfor signeres av ansvarlig person i den enkelte kommune. I denne forespørselen deltar Bokn, Bømlo, Etne, Fitjar, Haugesund, Karmøy, Kvinnherad, Sauda, Suldal, Stord, Sveio, Tysnes, Tysvær og Vindafjord.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren og eventuelle underleverandører skal ha ordnede forhold med tanke på innbetaling av skatt og merverdiavgift.
Det kreves at tilbyder tilfredsstiller krav gitt av offentlig myndighet til registrering.
At tilbyder har god økonomisk og finansiell kapasitet. Omsetningskrav er lik to ganger kontraktens størrelse per år over de to siste årene.
Det kreves god soliditet. Minimumskrav til kredittverdighet: A (kredittverdig).
Det kreves at tilbyder har erfaring fra tilsvarende oppdrag. Omsetningen til referansene til dette oppdraget må være minst 2/3 av dette oppdraget.
Det kreves at arbeidstakerne sikres like lønnsvilkår uavhengig av nasjonalitet i tråd med ILO-94 og forskrift om lønns- og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter.
Det kreves at tilbyder har lav miljøbelastning i produksjons- og distribusjonskjeden. Ved bruk av emballasje kreves det at tilbyder er medlem i en returordning eller oppfyller forpliktelsen gjennom egen returordning for sluttbehandling hvor emballasjen blir tatt hånd om på en miljømessig forsvarlig måte.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale-matvarer til storhusholdning
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 03333000 Fersk kumelk
- 15100000 Dyreprodukter, kjøtt og kjøttprodukter
- 15400000 Animalske og vegetabilske oljer og fettstoffer
- 15510000 Melk og fløte
- 15511000 Melk
- 15511100 Pasteurisert melk
- 15511200 Sterilisert melk
- 15511210 Bearbeidet melk med lang holdbarhetstid
- 15511300 Skummetmelk
- 15511400 Lettmelk
- 15511500 Helmelk
- 15551000 Yoghurt og andre gjærete melkeprodukter
- 15551500 Kjernemelk
- 15555000 Iskrem og lignede produkter
- 15612400 Blandinger til bakeriprodukter
- 15612500 Bakeriprodukter
- 15833100 Desserter
- 15982200 Sjokolademelk
- Estimert verdi
- 135 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder