Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    22900000 Diverse trykksaker

Viser 1-25 av 110 resultater

  1. Fredrikstad Kommune

    Trykkeritjenester

    Fredrikstad kommune trenger enkle trykkeritjenester og trykksaker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen omfatter setting, enkel design, ferdiggjøring som falsing, stifting og limfresing, samt pakking, emballering, levering og distribusjon, og skal dekke behovet for alle avdelinger i Fredrikstad kommune. Tjenestene skal leveres på en formålstjenlig og kostnadseffektiv måte, med varierende omfang og kompleksitet basert på anslått behov for hvert enkelt avrop. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse6. juni 2025
    12. aug. 2025(35 dager)
    4 000 000 kr
  2. Nibio - Norsk Institutt For Bioøkonomi

    25/00076 Rammeavtale for kjøp av Profileringsartikler

    Nibio - Norsk Institutt For Bioøkonomi trenger en rammeavtale for kjøp av profileringsartikler over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi på 4 millioner kroner eks. mva. og en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen skal dekke et bredt spekter av profilartikler som skal bidra til å profilere NIBIO og styrke identitetsbygging, med bruk mot egne ansatte, samarbeidspartnere, interessenter og til ulike arrangementer. Produktene skal leveres i Oslo, og bestilles etter behov fra leverandørens totale varesortiment. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.

    Konkurranse2. mai 2025
    4. juni 2025(Utgått)
    4 000 000 kr
  3. Tolletaten

    Profileringsartikler til Tolletaten

    Tolletaten trenger profileringsartikler for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen skal dekke behovet for profileringsartikler i ulike sammenhenger, som messeartikler, gaver, og arrangementer, og artiklene må overholde Tolletatens visuelle profil, ha et profesjonelt uttrykk, være av god kvalitet, og støtte Tolletatens samfunnsoppdrag. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatte- og merverdiavgiftsattest.

    Konkurranse1. mai 2025
    2. juni 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  4. Ringerike Kommune

    Rammeavtale på trykkeritjenester

    Ringerike kommune trenger en rammeavtale på papirbaserte trykkeritjenester for alle kommunens enheter i Viken, med en estimert verdi på 600 000 kroner og en maksimal totalverdi på 800 000 kroner. Avtalen skal dekke hele kommunens behov for trykkeritjenester og relaterte produkter, og det skal etableres en liste med tre rammeleverandører i prioritert rekkefølge. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest.

    Konkurranse22. apr. 2025
    9. mai 2025(Utgått)
  5. Follo Ren Iks

    Rammeavtale kommunikasjons- og trykkeritjenester

    Follo Ren IKS har inngått en rammeavtale med Aksell AS for levering av kommunikasjons- og trykkeritjenester i Viken. Avtalen dekker tjenester som planlegging og gjennomføring av kommunikasjonsaktiviteter, produksjon av digitalt materiell, brosjyrer, annonser, samt hosting og drift av nettside- og intranettsideløsninger i Wordpress. Trykkeritjenester inkluderer trykking av informasjonsmateriell, skilt, klistremerker og bil-dekor til bruk på gjenvinningsstasjoner og kjøretøy. Avtalen har en estimert total verdi på 10 millioner kroner, og det var fire deltakere i konkurransen.

    Resultat20. mars 2025
  6. Ringebu Kommune

    Kontraktstildeling - Forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole RK, SFK & NFK

    Ringebu Kommune, i samarbeid med Sør-Fron og Nord-Fron kommuner, har inngått separate rammeavtaler med Lyreco Norge AS for levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Avtalene dekker Innlandet-regionen og har en total verdi på 4,8 millioner kroner. Konkurransen ble evaluert basert på pris, miljømerking og kvalitet, og det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat27. feb. 20254 800 000 kr
  7. Universitetet I Innlandet

    Rammeavtale på trykksaker og trykkeritjenester

    Universitetet i Innlandet (INN) trenger trykksaker og trykkeritjenester av høy kvalitet med lavest mulig miljøbelastning, inkludert grafisk design og utvikling av kreative løsninger, for en rammeavtale over 2 år. Anskaffelsen omfatter trykksaker og relaterte produkter, og det er viktig at leverandøren kan dokumentere oppfyllelse av kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder gjennom attester fra uavhengige organer. Tildelingskriteriene inkluderer kvalitet og løsningsforslag, miljø, og pris. Leverandøren må også være registrert i relevante faglige og handelsregistre i sitt hjemland.

    Konkurranse25. feb. 2025
    3. apr. 2025(Utgått)
  8. Innlandet Fylkeskommune

    Trykksaker og trykkeritjenester

    Innlandet Fylkeskommune trenger levering av trykksaker og trykkeritjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Avtalen omfatter klargjøring av filer til trykk og mindre, ikke-kreativt grafisk arbeid, inkludert produkter som adgangskort, bannere, brosjyrer, plakater og mer, som skal leveres i Innlandet. Det kreves at leverandøren har erfaring fra tilsvarende oppdrag de siste tre årene, og kan dokumentere et godt kvalitetssikringssystem, fortrinnsvis med ISO 9001-sertifisering. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse18. feb. 2025
    26. feb. 2025(Utgått)
    6 000 000 kr
  9. Statens Pensjonskasse

    Anskaffelse av profileringsartikler

    Statens pensjonskasse (SPK) trenger profileringsartikler for en rammeavtale over 4 år (2+1+1) med en maksimal totalverdi på 500 000 kroner. Avtalen skal sikre SPK effektiv tilgang til profileringsartikler som reflekser, penner, drops, sjokolade, handlenett, flasker og klær, samt andre typer profileringsprodukter som leverandøren kan tilby. Disse artiklene skal brukes i forbindelse med kurs, konferanser og andre møteplasser for å bygge merkevare og synlighet. Leveransen skal skje i Oslo. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse4. feb. 2025
    27. feb. 2025(Utgått)
    500 000 kr
  10. Tromsø Kommune

    Trykking, skilt og grafiske tjenester

    Tromsø Kommune har inngått en rammeavtale med BK Grafisk AS for levering av trykking, skilt og grafiske tjenester i Troms og Finnmark. Avtalen har en total verdi på 5 millioner kroner. Tildelingskriteriene var basert på pris, som utgjorde 70 poeng, og miljø, som utgjorde 30 poeng. Det var krav om at leverandøren skulle levere en prisliste og forklare prising av varer og tjenester som ikke var spesifikt nevnt i prisskjemaet. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. jan. 2025
  11. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Anskaffelse av grafisk spesialproduksjon

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) har inngått en rammeavtale med Spitting Image AS og Konsis Grafisk AS for levering av grafisk spesialproduksjon, inkludert storformattrykk og profileringsmateriell, til en total verdi av 20 millioner kroner over 4 år. Avtalen dekker behovet for grafisk produksjon til arrangementer, konferanser, messer og kampanjer, både innendørs og utendørs. Kvalitet, pris og miljø ble vektlagt i tildelingen med henholdsvis 50%, 20% og 30%. Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat30. des. 202420 000 000 kr
  12. Randaberg Kommune

    Rammeavtale for kopiering, skanning og trykking

    Randaberg Kommune har inngått en rammeavtale med Datatrykk AS for levering av kopieringstjenester, inkludert print, plotting, kopiering, bretting, innbinding, budtjenester, skilt, folie, trykking av kart, reguleringsplaner, plakater, bygge- og anleggstegninger i storformat, brosjyrer, informasjonsmateriell, konferansemapper og hefter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 6,48 millioner kroner. Leverandøren måtte dokumentere hvordan de vil begrense klima- og miljøbelastningen, samt beskrive sitt serviceapparat, webløsning, og rutiner for kvalitetssikring og leveringstid. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat6. des. 20246 480 000 kr
  13. Innlandet Fylkeskommune

    Trykksaker og trykkeritjenester - konkurransedokumenter på høring

    Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av trykksaker og trykkeritjenester og ønsker tilbakemelding fra leverandører på konkurransegrunnlaget. Leverandører oppfordres til å gi innspill om muligheter, begrensninger, og kravspesifikasjoner for å sikre at kravene er hensiktsmessige og ikke unødvendig fordyrende. Dette vil bidra til å redusere risiko og forbedre måloppnåelsen i anskaffelsen.

    Planlegging5. des. 2024
    10. jan. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  14. Kristiansund Kommune

    NII - Rammeavtale - Forbruksmateriell

    Kristiansund Kommune trenger kompetanse innen leveranse av forbruksmateriell i Møre og Romsdal over 4 år til en verdi av 80 millioner NOK. Leveransen inkluderer renholdsprodukter, papir- og plastprodukter, engangsprodukter, kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, og opsjon på rengjøringsmaskiner. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha minimum kredittrating A og et kvalitetssystem tilpasset leveransen.

    Konkurranse18. okt. 2024
    22. nov. 2024(Utgått)
    80 000 000 kr