Anbudsoversikt for 25/00076 Rammeavtale for kjøp av Profileringsartikler

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markedsførings- og reklameprodukter

NIBIO - Norsk Institutt For Bioøkonomi har inngått en rammeavtale med Ide House Of Brands AS for levering av et bredt spekter av profileringsartikler som skal bidra til å synliggjøre og styrke NIBIOs identitet. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år, med en estimert verdi på 4 millioner kroner eks. mva. over fire år, og en maksimal verdi på 5 millioner kroner. Leveransen skjer i Oslo, og det var krav om miljømerking, levetid og garanti, samt bruk av resirkulert materiale. Konkurransen mottok syv tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Ide House Of Brands AS
Antall mottatte tilbud
7
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 4 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner