Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30000000 Kontor- og PC-maskineri, utstyr og forsyninger bortsett fra møbler og programvarepakker

Viser 1-25 av 495 resultater

  1. Øvre Eiker Kommune

    (2024-7650) Multifunksjonsmaskiner, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune har inngått en rammeavtale med Advania Norge AS om å levere leasing av multifunksjonsmaskiner, med mulighet for løsning for sikker skann/utskrift. Avtalen har en maksimal verdi på 25 millioner kroner eks. mva. og dekker behovene til Lier kommune, Modum kommune, Øvre Eiker kommune, Hallingdal Brann- og Redningstjeneste IKS, samt Kongsbergregionen IKT med 9 medlemskommuner. Det var 3 leverandører som deltok i konkurransen.

    Resultat1. okt. 202525 000 000 kr
  2. Midt-telemark Kommune

    Utskrift, kopi og skann som en tjeneste (Print as a Service) for åtte kommuner i Telemark

    Midt-Telemark Kommune trenger en totalansvarlig leverandør for utskrift, kopi og skann som en tjeneste ("Print as a Service") for åtte kommuner i Telemark (Kviteseid, Nissedal, Nome, Midt-Telemark, Vinje, Seljord, Tokke og Fyresdal), med en maksimal totalverdi på 33,2 millioner kroner. Tjenesten skal primært leveres som en skybasert løsning, men med mulighet for lokal installasjon i sikre soner, og skal dekke alle administrative prosesser for produktområdet, inkludert nødvendige tjenester, programvare og utstyr. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vektlegger sikkerhetsløsninger, beskrivelse av leverandørens løsning innen lisenser, programvare og produktportefølje, follow-me-løsning og kundeservice. Miljøkriteriet fokuserer på levetidsforlengelse, behovsanalyse og optimalisering, samt gjenvinning og gjenbruk.

    Konkurranse1. okt. 2025
    31. okt. 2025(23 dager)
    33 213 095 kr
  3. Achilles Information AS

    Achilles Utilities NCE qualification - notification of qualification system - Supplies

    Achilles Information AS driver kvalifikasjonssystemet ACHILLES UTILITIES NCE, som er et felles kvalifikasjonssystem for leverandører og entreprenører til forsyningsselskaper i Norden og Sentral-Europa. Systemet brukes for å velge leverandører til kontrakter og rammeavtaler innen elektrisk maskineri, apparater, utstyr og forbruksvarer, samt belysning. For å kvalifisere seg må leverandører fylle ut et bestillingsskjema og betale en årlig kvalifikasjonsavgift på mellom 260 og 1170 EUR, samt fullføre et online spørreskjema med detaljert bedriftsinformasjon. Kvalifikasjonssystemet er åpent for produsenter eller distributører som handler direkte med kjøperen.

    Kvalifikasjonsordning25. sep. 2025
  4. Fiskeridirektoratet

    Hardware til sekundært datasenter

    Fiskeridirektoratet trenger hardware til sitt sekundære datasenter i Vestland, med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Leveransen omfatter 3-6 servere for virtualisering med VMware, én 1Gbps aksesswitch, to 25Gbps nettverksswitcher og én fysisk AD-kontroller. Leverandøren skal sørge for levering, montering, grunnkonfigurasjon og nødvendig dokumentasjon for å understøtte høy tilgjengelighet, redundans og fremtidig kapasitetsvekst.

    Konkurranse23. sep. 2025
    28. okt. 2025(20 dager)
    3 000 000 kr
  5. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Leverandørkonferanse om anskaffelser i Oslo kommune

    Oslo kommune, ved Utviklings- og kompetanseetaten (UKE), inviterer leverandører til en konferanse om kommunens anskaffelser for å informere om krav til anbudsprosessen, nye innkjøpssystemer, avtaleoppfølging og bærekraftige innkjøp. Formålet er å øke forutsigbarheten for leverandører, tiltrekke flere tilbydere og styrke konkurransen i anskaffelsene. Leverandører kan finne mer informasjon og påmeldingslenke i den vedlagte invitasjonen.

    Planlegging23. sep. 2025
    12. nov. 2025(35 dager)
  6. Elvia AS

    Prekvalifisering. Hardware for OT-relaterte tjenester

    Elvia AS trenger maskinvare for OT-relaterte tjenester, inkludert servere med backupløsning og serverlisenser, for en rammeavtale over 5 år med en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner. Leveransene skal fornye maskinvare i flere av Elvias lukkede miljøer på ulike lokasjoner i Oslo. Tildelingskriteriene er klima- og miljøhensyn (30%), kvalitet (40%) og pris (30%). Leverandøren må dokumentere erfaring fra relevante oppdrag/leveranser de siste 5 år, oversikt over total bemanning og kompetanse, samt et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem, eventuelt ved ISO 9001-sertifisering.

    Konkurranse19. sep. 2025
    18. okt. 2025(10 dager)
    7 000 000 kr
  7. Øvre Eiker Kommune

    (2024-7702) Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS om å levere kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, med opsjon på kantineprodukter, til kommunene Gran, Jevnaker, Lunner, Flå, Gol, Hemsedal, Hjartdal, Hol, Hole, Kongsberg, Lier, Modum, Nesbyen, Nore og Uvdal, Notodden, Ringerike, Rollag, Sigdal, Tinn, Øvre Eiker, Ål, samt Hallingdal brann- og redningsteneste IKS og Kongsberg kommunale Eiendom KF. Flesberg og Krødsherad kommune har opsjon på deltakelse. Avtalen har en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat16. sep. 202550 000 000 kr
  8. Gaivuona Suohkan Kåfjord Kommune Kaivuonon Komuuni

    Kontor- og skolemateriell, papir- og plastprodukter for alle Nord-Troms kommunene, rammeavtale

    Gaivuona Suohkan Kåfjord Kommune Kaivuonon Komuuni har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS om levering av kontor- og skolemateriell, papir- og plastprodukter til kommunene Kvænangen, Nordreisa, Skjervøy, Kåfjord, Lyngen og Storfjord. Avtalen har en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner eks. mva., og en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner eks. mva. Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat4. sep. 2025
  9. Achilles Information AS

    TransQ Qualification System - notification of qualification system - Supplies

    Achilles Information AS operates the TransQ Qualification System for suppliers of transport equipment and auxiliary products to leading Scandinavian aviation, postal, rail, and transport utilities. This system allows suppliers to qualify for future contracts and framework agreements. To qualify, suppliers must complete an order form, pay an annual fee ranging from SEK 6,190 to 12,300, and complete an online questionnaire detailing their company information. The qualification system is of indefinite duration, but supplier information must be updated annually.

    Kvalifikasjonsordning11. aug. 2025
  10. Innlandet Fylkeskommune

    RFI - Simuleringsrom ved Fagskolen Innlandet

    Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et simuleringsrom for interaktiv og tverrfaglig læring ved Fagskolen Innlandet, som skal utformes med projeksjonsflater på tre vegger i en U-formet konfigurasjon for å støtte fleksibel bruk på tvers av fagområder og læringsformer. Rommet skal tillate 360-graders projeksjon av video, animasjoner og scenarioer for å skape innlevelse av å være et annet sted, med mulighet for å utvides med egne steder, videoer og lokasjoner etter behov.

    Planlegging8. aug. 2025
    8. des. 2025(61 dager)
    1 500 000 kr
  11. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale datasenter- og nettverksutstyr

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) har inngått en rammeavtale med Atea AS, Netnordic Norway AS og Netsecurity AS for levering av datasenter- og nettverksutstyr med tilhørende tjenester til Departementenes digitaliseringsorganisasjon (DIO) og andre omfattede virksomheter. Avtalen dekker leveranser til det nye regjeringskvartalet i Oslo, med en maksimal avtaleperiode på 7 år (2+1+1+1+1+1) og en samlet maksimal økonomisk ramme på 700 millioner kroner. Konkurransen hadde tre deltakere, og det ble lagt vekt på både pris (40%) og kvalitet (60%), inkludert generelle krav, produktgrupper, tjenester, samt personvern og sikkerhet.

    Resultat4. aug. 2025700 000 000 kr
  12. Øygarden Kommune

    Rammeavtale for kjøp av IT-utstyr

    Øygarden kommune trenger IT-utstyr for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 115 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av bærbare PC-er, stasjonære PC-er, PC-skjermer, nettbrett, Chromebooks, og IT-periferutstyr/forbruksmateriell/tilbehør, som hovedsakelig vil bli brukt av administrasjon og skolesektor i kommunene Øygarden, Askøy, Voss og Sogndal i Vestland. Leverandøren må sikre at leveransen er i samsvar med norske lover og forskrifter, samt bestillinger fra brukerne. Det estimerte kjøpsvolumet er veiledende og avhenger av deltakende kommuners budsjettsituasjon og aktiviteter. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse11. juli 2025
    11. sep. 2025(Utgått)
    115 000 000 kr
  13. Vestland Fylkeskommune

    Rammeavtale elev-pc til elevar i Vestland fylke

    Vestland fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Komplett Services AS for levering av datamaskiner til elever i Vestland fylke, samt mulighet for skolene til å kjøpe klassesett for utlån. Avtalen har en maksimal total verdi på 250 millioner kroner og en varighet på 4 år. Det er stilt krav til kvalitet og levetid på PC-ene, inkludert 3 års garanti og mulighet for reparasjon og utskifting av deler, for å sikre en høy klima- og miljøeffekt. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat10. juli 2025250 000 000 kr
  14. Trondheim Kommune

    Sorteringsanlegg med roboter til Trondheim folkebibliotek

    Trondheim Kommune har inngått en avtale med Bibliotheca A/S for levering av et sorteringsanlegg med roboter til Trondheim folkebibliotek, med en total kontraktsverdi på 10 690 280 kroner. Anlegget skal først etableres i hovedbiblioteket, med opsjoner for utvidelser og etablering av sorteringsanlegg i bydelsbibliotekene. Leveransen skjer i Trøndelag, og det var tre tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat7. juli 2025
  15. Troms Fylkeskommune

    Datasenter til Troms fylkeskommune

    Troms fylkeskommune trenger servermaskinvare og virtualiseringsplattform fordelt på to lokasjoner, samt bistand til etablering, oppsett og konfigurasjon av disse, med en kontraktsvarighet på 5 år. Anskaffelsen inkluderer support og vedlikehold, samt opsjon for kurs og kompetanseheving. Tildelingskriteriene er pris (60%) og kvalitet (40%), med fokus på minstekrav til klima og miljø i kravspesifikasjonen. Leverandøren må dokumentere oppfyllelse av spesifikke punkter i kravspesifikasjonen.

    Konkurranse7. juli 2025
    27. aug. 2025(Utgått)
  16. Sandnes Kommune

    Markedsundersøkelse - Klima og miljøhensyn i klientanskaffelsen

    Sandnes kommune planlegger anskaffelsen av klientutstyr og ønsker tilbakemelding fra markedet om hvordan klima og miljø best kan integreres i anskaffelsen. Leverandører oppfordres til å gi innspill som vil bli vurdert for å fastsette krav og kriterier som sikrer tilstrekkelig hensyn til klima- og miljøaspekter. Nærmere informasjon finnes i den vedlagte markedsundersøkelsen.

    Planlegging20. juni 2025
    22. aug. 2025(Utgått)