Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30124000 Deler og tilbehør til kontormaskiner

Viser 1-13 av 13 resultater

  1. Skatteetaten

    20250025 - Vedlikeholdsavtale for skannere i Mo i Rana

    Skatteetaten trenger service og vedlikeholdstjenester for skannere i Mo i Rana over 1 år, med en maksimal totalverdi på 2,6 millioner kroner. Avtalen omfatter fast halvårlig service, brukerstøtte via telefon og e-post, samt vedlikehold ved behov, inkludert reparasjon, feilretting, feilsøking, og programvarevedlikehold som lisensfornyelser og oppgraderinger. Formålet er å sikre stabil drift av skannerne. Tildelingskriteriene er 60 % kvalitet og 40 % pris. Kvalifikasjonskravene er uendret fra opprinnelig kunngjøring.

    NorgeKonkurranse16. mai 2025
    27. mai 2025(4 dager)
    2 600 000 kr
  2. Tolletaten

    Profileringsartikler til Tolletaten

    Tolletaten trenger profileringsartikler for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen skal dekke behovet for profileringsartikler i ulike sammenhenger, som messeartikler, gaver, og arrangementer, og artiklene må overholde Tolletatens visuelle profil, ha et profesjonelt uttrykk, være av god kvalitet, og støtte Tolletatens samfunnsoppdrag. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatte- og merverdiavgiftsattest.

    NorgeKonkurranse1. mai 2025
    2. juni 2025(10 dager)
    5 000 000 kr
  3. Politiets Fellestjenester

    Multifunksjonsmaskiner og sikker utskrift

    Politiets Fellestjenester har inngått en avtale med Canon Norge for levering av multifunksjonsmaskiner, skrivere og skannere, samt en kostnadseffektiv tjenesteleveranse for sikker utskrift og skanning. Avtalen har en maksimal totalverdi på 250 millioner kroner. Tjenesten skal fungere sømløst på alle multifunksjonsmaskiner og inkludere enkelte singelfunksjonsmaskiner dersom mulig. Avtalen fokuserer på kvalitet, pris og miljø, med vektlegging på oppdragsforståelse, funksjonalitet, service og support, tjenestenivå, prosjekt og kompetanse. Det var tre tilbydere i konkurransen.

    NorgeResultat3. feb. 2025250 000 000 kr
  4. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Kontorrekvisita - Rammeavtale

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har inngått en rammeavtale med Maske AS for levering av kontorrekvisita til Akershus, Buskerud og Østfold fylkeskommuner, samt for påmeldte kommuner i samme område. Avtalen har en total verdi på 65,4 millioner kroner. Konkurransen hadde fire deltakere, og tildelingskriteriene var basert på pris (55%) og klima og miljø (45%).

    NorgeResultat16. jan. 202565 400 000 kr
  5. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    NorgeResultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  6. Nordre Follo Kommune

    Markedsundersøkelse Rammeavtale for Digitalt utstyr

    Nordre Follo kommune skal inngå rammeavtale om levering av digitalt utstyr. Avtalen skal inngås for hele kommunen, og vi antar at avtalens lengde vil være på 2 år med mulighet for opsjon 1 + 1 år.  Avtalen vil trolig tre i kraft fra sommeren 2022. Vi håper aktuelle leverandører kan være med på å besvare spørsmålene , samt være tilgjengelige for møter 1-1 dersom vi har behov for ytterligere avklaringer.

    NorgePlanlegging28. feb. 2022
    27. feb. 2022(Utgått)
  7. Sykehusinnkjøp Hf

    Veiledende kunngjøring (og RFI) - Skriverrekvisita

    Sykehusinnkjøp HF skal på vegne av de fire regionale helseforetakene (RHF) gjennomføre en anskaffelse av skriverrekvisita. I forkant av oppstart anskaffelse er det i oppdragsgivers interesse å ha en dialog med interessenter på leverandørsiden. Som et ledd i denne prosessen inviteres leverandører av skriverrekvisita til å gi innspill innen 27.4.2020 (se "Markedsdialog" under dokumenter).

    NorgePlanlegging3. apr. 2020
    2. apr. 2020(Utgått)