Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30142000 Regnskapsmaskiner og kassaapparater

Viser 1-19 av 19 resultater

  1. Politiets Fellestjenester

    Anskaffelse av kasse- og bookingsystem

    Politiets Fellestjenester har inngått en avtale med Infotronics AS for levering av et felles kasse- og bookingsystem til bruk i ni kantiner i seks politidistrikter samt ved tre kantiner på Politihøgskolens lokasjoner i Oslo, Kongsvinger og Stavern. Avtalen inkluderer også bookingsystem for kurs/konferanse- og overnattingsvirksomhet ved PHS. Leveransen omfatter nødvendige kassepunkter/skjermer, vekter, skannere, kvitteringsskrivere, samt leie av betalingsterminaler, og skal sikre utveksling av informasjon mellom bookingsystem og kassesystem. Avtalen har en varighet på 3 år med en total kontraktsverdi på 5 578 300 kroner. Det var krav om høy kvalitet, som utgjorde 60% av tildelingskriteriene, mens pris utgjorde 40%. Ni leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat27. juni 20255 000 000 kr
  2. Universitetet I Oslo

    Billett-, kasse- og bookingløsning

    Universitetet i Oslo (UiO) trenger et billett-, kasse- og bookingsystem for Kulturhistorisk museum (KHM) og Naturhistorisk museum (NHM) i Oslo. Anskaffelsen inkluderer programvare, utstyr, drift og vedlikehold, og skal integreres med UiOs eksisterende systemer. Løsningen må være brukervennlig, skalerbar, og oppfylle krav til sikkerhet, universell utforming og bærekraft. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt, men leverandøren må oppfylle alle kravene angitt i anskaffelsesdokumentene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse17. feb. 2025
    18. mars 2025(Utgått)
  3. Ivar Iks

    Kassa-apparater med programvare og lisenser til bruktbutikk i ombrukssenter, og til gjenvinningsstasjoner

    Ivar Iks trenger kassa-apparater med tilhørende utstyr og programvare for å levere en komplett betalingsløsning i Rogaland til en verdi av 8 000 000 NOK. Det skal leveres 6 stasjonære kassa-apparater med betalingsterminal og strekkodeleser, inkludert nødvendig programvare, samt opsjon på ekstra utstyr som vekter og prisere.

    Konkurranse30. mai 2024
    18. juni 2024(Utgått)
    8 000 000 kr
  4. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    Leie av betalingsløsninger og kassasystemer (DEL I og II)

    Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo trenger leie av betalingsløsninger og kassasystemer for å dekke behov ved Forsvarets utsalgssteder i Innlandet, Nordland, Troms og Finnmark, Oslo, Agder, Rogaland, Møre og Romsdal, Jan Mayen og Svalbard over 4 år til en verdi av NOK 15 000 000 ekskl. mva. Det skal leveres et komplett system for daglig drift samt løsninger for enkeltstående arrangementer på ca. 120 steder rundt om i Norge. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha dokumenterte kvalitetssikrings- og miljøledelsessystemer som oppfyller spesifikke standarder inkludert universell utforming og etisk handel samt IKT-sikkerhetstiltak som følger Nasjonal sikkerhetsmyndighets grunnprinsipper. Anbudets vekting er pris/kostnad: 50%, kvalitet: 35% og klima & miljø: 15%.

    Konkurranse10. mai 2024
    17. juni 2024(Utgått)
    15 000 000 kr
  5. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Resultat19. okt. 2022
  6. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Resultat6. okt. 2022
  7. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Resultat30. sep. 2022
  8. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Resultat27. sep. 2022
  9. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Dynamisk innkjøpsordning18. sep. 2018
    17. sep. 2028(100+ dager)
    4 000 000 kr